הרשמה

Mass Effect המקורי ל-PS3: בדצמבר

הגיע הזמן: בחודש דצמבר תצא "טרילוגית Mass Effect" גם ל-PS3 - ותביא עימה גם את המשחק הראשון בסדרה

 עדיף מאוחר: שחקני קונסולת הפלייסטיישן 3 יזכו לשחק סוף סוף במשחק הראשון בסדרת Mass Effect ב-4.12. בתאריך זה תצא גירסת הפלייסטיישן של Mass Effect Trology, אוסף שיאגד את שלושת משחקי הסדרה. זו הפעם הראשונה בה מגיע המשחק הראשון בסדרת משחקי התפקידים-מדע-בדיוני לקונסולה של סוני, שכן עד כה הוא היה בלעדי לקונסולת ה-Xbox 360 וה-PC.

בפוסט שפורסם בבלוג הרשמי של Bioware סיפר ריין וורדן, אחד ממפיקי הטרילוגיה, על המאמצים הגדולים של החברה להביא את המשחק המקורי לפלייסטיישן. מכיוון שבמקור המשחק פותח ללא שום תוכניות להביא אותו לפלייסטיישן, השינויים הטכניים שהיה צריך לבצע כדי להתאים את המשחק הישן לקונסולה של סוני היו גדולים ונרחבים. לשם כך, שכרה Bioware את שירותיו של אולפן משחקים חיצוני, שעבד במהלך השנה האחרונה על הפורט.

"אם אני אהיה כן, ממש לא חשבתי שנצליח לסיים את הפורט של Mass Effect בתוך פחות משנה. חשבתי שזה יקח שלוש שנים. אולי אפילו עשרים ושלוש! למרבה המזל, הצוות של Edge of Reality, קבוצת מפתחים חיצונית איתם כבר עבדנו מספר פעמים בעבר, חשבה אחרת. אז החלטנו לנסות", הוא כתב.

 

ואכן - שנה לאחר מכן, והפורט של Mass Effect המקורי מוכן ומזומן. לפי דבריו של וורדן, ביצועי המשחק חלקים - והוא אף יכלול את הפרק Bring Down the Sky - שבעבר היה זמין כתוכן DLC בתשלום.  

Mass Effect המקורי הוא משחק חובה לכל שחקני הפלייסטיישן 3 ששיחקו ונהנו משני המשחקים המאוחרים יותר בסדרה - מכיוון שהוא מתחיל את הסיפור הנרחב של הטרילוגיה, וודאי יענה על לא מעט שאלות שעלו לגיימרים במהלך המשחק בהמשכים. 

המשחק יהיה זמין כחלק ממארז הטרילוגיה, שימכר במחיר של משחק אחד - או כמשחק נפרד להורדה במחיר מוזל דרך חנות ה-PSN. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    17:41 05.11.2012 | vGaMeR_360 vGaMeR_360

    חחחחחחח יש לי יום הולדת ב4.1

  2. 2

       | פורסם ע"י