הרשמה

Doom 3 חוזר ל-Steam

ניצחון צרכני: Bethesda מחזירה את Doom 3 ל-Steam, בנוסף לגירסה החדשה והיקרה של המשחק

 בא והולך: הגירסה המקורית של Doom 3, משחק הפעולה שיצא במקור ב-2004, עלתה מחדש לחנות המשחקים המקוונת Steam, זאת אחרי מספר שבועות בהם לא הייתה זמינה. 

למה שבכלל יעניין אותנו משחק מ-2004? הסיבה היא בעיקר צרכנית: Bethesda, החברה שבידיה נמצאות הזכויות למשחקי Doom, החליטה להסיר את המשחק הוותיק ממדפי Steam מייד כשיצאה הגירסה המחודשת של המשחק, Doom 3: BFG Edition. 

על פניו, מדובר בהחלטה הגיונית: הגירסה המחודשת כוללת את כל התוכן של המשחק המקורי, פלוס לא מעט בונוסים כמו שלבים נוספים, גרפיקה משופרת ואפילו שני המשחקים הראשונים בסדרה. עם זאת - המחיר של הגירסה החדשה יקר פי שלושה מזה של המשחק המקורי, 30 דולרים לעומת עשרה, מה שאומר שמי שחיפש אלטרנטיבה זולה לרכוש את המשחק, ולא ממש מעניינת אותו גרפיקה נוצצת או שלבים חדשים - לא היה יכול למצוא אחת.

 

הורדת המשחק המקורי הובילה לכעס רב מצד לא מעט גיימרים. זה דבר אחד לנסות להרוויח כסף על ידי הוצאת גירסה מחודשת למשחק אהוב - אבל זה דבר אחר לגמרי "למחוק את ההסטוריה" על הדרך ולמנוע מאנשים לרכוש את הגירסה הישנה והזולה יותר. 

Bethesda, שכנראה לא ממש ציפתה לתגובה הכועסת, שחררה את התגובה הבאה: "מיד לאחר שהוצאנו את Doom 3 BFG Edition, שמענו הרבה ביקורת מהמעריצים שלנו. אתם עדיין רוצים הזדמנות לרכוש את הגירסה המקורית של המשחק מ-2004. החל מהשבוע, הגירסה המקורית של Doom 3 וחבילת ההרחבה שלה, Resurrection of Evil, זמינות במחיר מוזל". 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    23:37 13.11.2012 | ShockMan ShockMan

    היום כבר סיימתי את Doom3 BFG .. :)
    אתה קצת מאחר ;)

  2. 2

    11:54 14.11.2012 | MUZIMUZI MUZIMUZI

    יותר מעניין מה קורה עם דום 4?? ואיפה HL3 :D

  3. 3

       | פורסם ע"י