הרשמה

מולינו מבקש: תירמו ל-Curiosity

השרתים של משחק ה-iOS החדש של פיטר מולינו לא עומדים בעומס - והגיימרים מתבקשים לתרום

 הגיימרים סקרנים, והשרתים לא עומדים בעומס: לפני מספר ימים השיק פיטר מולינו, אחד ממפתחי המשחקים המוערכים ביותר בהסטוריה, את משחק ה-iOS הראשון שלו: Curiosity: What's in the Cube. מאז יציאת המשחק הורידו אותו אלפי גיימרים - ושרתי המשחק פשוט לא עומדים בעומס.

הרעיון מאחורי Curiosity פשוט ומוזר: במרכז המסך מופיעה קוביה ענקית, שמורכבת משכבות-שכבות של מיליוני "מיני קוביות". השחקנים מתבקשים לנפץ את כל המיני-קוביות האלה על ידי לחיצה עליהן - כאשר בסופו של דבר, כשינופצו על הקוביות הקטנות, תפתח הקוביה הגדולה ותחשוף "הפתעה שתשנה את חייו של מי שיחשוף אותה". הקאץ'? רק שחקן אחד, זה שינפץ את המיני-קוביה האחרונה, יזכה לראות את ההפתעה הזו.

ספק משחק ספק ניסוי חברתי - Curiosity בהחלט הצליח להצית את הסקרנות של לא מעט גיימרים. עכשיו הבעיה היא לייצב את שרתי המשחק - שחיוניים להפעלתו (שכן הקוביה צריכה להתעדכן בזמן אמת בפעילות של כל הגיימרים). מאז יציאת המשחק, הביצועים שלו היו מאוד לא יציבים - וכל מי שניסה לשחק בו וודאי נתקל בהתרסקויות, ניתוקים או סתם חוסר סינכרון.

 

כעת, החליט מולינו לפנות לגיימרים עצמם, בתקווה שאלה יסכימו לעזור לפתור את הבעיה. "אנחנו כנראה נצטרך את עזרתכם כדי להפוך את החוויה למופלאה באמת", כתב מולינו בחשבון הטוויטר שלו, "עלויות השרתים שלנו הולכות לעלות בצורה משמעותית ברגע שנטמיע את התיקון החדש שלנו".

באתר הרשמי של 22Cans, אולפן המשחקים החדש של מולינו, ביקשו מהגיימרים הסקרנים לפתוח את הכיס, ולתרום לחברה על מנת שזו תוכל לעמוד בעלויות השרתים החדשים: "אנחנו אולפן עצמאי וקטן, ועקב הפופולריות הגדולה והדרישה הגבוהה למשחק שלנו, אנחנו מציעים מעכשיו אפשרויות תרומה, כדי שנוכל להפוך את Curiosity לחוויה הטובה ביותר שאפשר. לא משנה אם התרומה קטנה או גדולה, היא תעזור לנו להפוך את Curiosity לטוב יותר". 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    18:07 12.11.2012 | adartzt12 adartzt12

    מקווה שישפרו את השרתים בשבוע הזה

  2. 2

    18:32 12.11.2012 | martin1997 martin1997

    יש לך את זה?

  3. 3

    21:41 12.11.2012 | adartzt12 adartzt12

    זה בחינם למכשירי ה IOS איפון אייפד ואיפוד

  4. 4

    21:45 12.11.2012 | The Big LOL The Big LOL

    חינם גם לאנדרואיד.

  5. 5

    22:32 13.11.2012 | BrB BrB

    שיבקש תמורה מנודג' או איך שלא קראו למפתח של מיינקראפט אני בטוח שהוא ישמח לעזור חחחחח

  6. 6

       | פורסם ע"י