הרשמה

Silicon Knights תצטרך להשמיד משחקים

סיום קיצוני למשפט של Silicon Knight נגד Epic: SK תצטרך להשמיד את כל משחקיה שעושים שימוש ב-UE 3

 אולפן המשחקים Silicon Knights יצטרך להשמיד משחקים: לאחר שאולפן המשחקים תבע את חברת Epic והפסיד, הורה לו בית המשפט לאתר ולהשמיד עותקים שלא נמכרו של כל משחקי האולפן שנעשו במנוע Unreal Engine 3, כמו גם למחוק את הקוד המקורי של המשחקים הנ"ל. 

ההחלטה הקיצונית הזאת היא נשורת של המאבק המשפטי הארוך שניהל האולפן נגד חברת המשחקים Epic. בלב המאבק עמד מנוע המשחקים הפופולרי Unreal Engine 3. ב-Silicon Knights רכשו רשיון לשימוש במנוע כדי לפתח את המשחק Too Human, ולפי טענותיהם בבית המשפט גילו במהלך הפיתוח שהמנוע אינו מקיים את הבטחותיה של Epic לגביו.

ב-Silicon Knights טענו שב-Epic השתמשו בכסף שהרוויחו ממכירות המנוע כדי להשקיע במשחק שלהם, Gears of War, במקום להשקיע אותו בשיפורים למנוע עצמו. באולפן המשחקים החליטו בסופו של דבר לנטוש את מנוע Unreal ולפתח מנוע גרפי משלהם - מה שהקפיץ את עלויות הפיתוח של המשחק. בסופו של דבר, Too Human היה כשלון מהדהד - מה שאומר שבאולפן לא הצליחו להחזיר לעצמם את כל הכסף שהושקע בו.

לאחר משפט של כמה שנים, נקבע שטענותיה של Silicon Knights אינן נכונות, וש-Epic פעלה כדין בהתנהלות שלה בנוגע למנוע המשחק. כעת, מתברר שלמשפט הייתה השלכה נוספת: לא רק שב-Silicon Knights נדרשו לשלם ל-Epic פיצויים של 4.5 מיליון דולרים - הם גם יצטרכו להפטר מכל המשחקים שנעשו במנוע השנוי במחלוקת.

 

Silicon Knights יאלצו להשמיד את המשחקים Too Human, The Box/Ritualyst, The Sandman, X-Men: Destiny ו-Siren in the Maelsttorm. חלק מהמשחקים הנ"ל הם משחקים שהיו בפיתוח ולא יצאו בסופו של דבר לאור - ובמקרים אלה תצטרך החברה להשמיד את הקוד של המשחקים.

במקרים של משחקים שיצאו לשוק - באולפן יצטרכו לבצע "ריקול" של המשחקים - דהיינו לפנות לחנויות המשחקים ולבקש מהן להחזיר את כל עותקי המשחק שעדיין לא נמכרו. את כל העותקים הנ"ל תצטרך החברה להשמיד.

Silicon Knights הוא אולפן משחקים שנחשב לפני לא כל כך הרבה זמן לאחת ההבטחות הגדולות של תעשיית המשחקים - אך לא הצליח למצוא את עצמו בדור הקונסולות הנוכחי, והגיע למצב של "כמעט פשיטת רגל" לאחר שהוציא מספר משחקים לא כל כך מוצלחים. בשלב זה עובדים באולפן חמישה עובדים בלבד - שיצטרכו עכשיו לאתר ולהשמיד חלק לא קטן מהמשחקים שלהם עד ה-10.12, תאריך היעד של הוראת בית המשפט. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    21:53 11.11.2012 | omriking12 omriking12

    עצוב....

  2. 2

    18:28 12.11.2012 | martin1997 martin1997

    מבאס מאוד...

  3. 3

    12:24 13.11.2012 | DrSuS DrSuS

    הם בטח יערערו וזה יגמר טוב
    ממש חבל

  4. 4

       | פורסם ע"י