הרשמה

Direct X 11.1 בלעדי ל-Windows 8

מיקרוסופט שוב קושרת בין העדכון החדש של Direct X לבין מערכת ההפעלה

 מיקרוסופט שוב קושרת בין DirectX לגירסה האחרונה של Windows: לאחרונה פרסמה מיקרוסופט הבהרה רשמית, לפיה גירסה 11.1 של DirectX תהיה בלעדית ל-Windows 8, ושאין לחברה תוכניות לשחרר גירסה שלה למערכות הפעלה אחרות.

DirectX הוא כלי בו משתמשים בפיתוח משחקים ל-Windows. מדובר באסופה של ממשקי תכנות שעוזרים למתכנתים להטמיע אפשרויות גרפיות ישירות דרך כלים המובנים במערכת ההפעלה. מכיוון ש-DirecX כבר הפך לסוג של סטנדרט במחשבי ה-PC, הדבר גם מבטיח למפתחים תאימות למגוון רחב של מחשבים. 

הגירסה הנוכחית של DirectX היא 11 - וגם זו היתה בלעדית בהתחלה למערכת ההפעלה Windows 7, אך מיקרוספט שחררה במהירות גם עדכון ל-Windows Vista שכלל את הגירסה החדשה. במיקרוסופט מבהירים שזה לא יהיה גורל גירסה 11.1, שאמורה להשאר בלעדית אך ורק ל-Windows 8.

 

החדשות הטובות: גירסה 11.1 היא עדכון מינורי לגירסה 11, ורוב החידושים בו לא באמת ישפיעו על האיכות הגרפית של המשחקים. המאפיין היחיד שיכול לעניין חלק מהגיימרים הוא התמיכה המובנית בתלת-ממד סטראוסקופי, וגם זה מאפיין שמעניין רק אנשים עם מסכי תלת-ממד. גם אם אין ברצונכם לשדרג ל-Windows 8, סביר להניח שגירסה 11 תספיק לכם לשנים הקרובות.

עם זאת, הבלעדיות של DirectX יכולה להיות סימן מדאיג לבאות, ויהיה מעניין לראות אם הגירסה הגדולה הבאה של DirectX, מתי שלא תצא, תהיה בלעדית למערכת הפעלה מסויימת, או שמא מיקרוסופט תדאג גם למשתמשים שלא ממהרים לשדרג את Windows. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    21:12 13.11.2012 | game hunter game hunter

    מתי גוגל יפתחו מערכת הפעלה כדי שנוכל סוףסוף להחרים את מיקרוסופט

  2. 2

    09:00 14.11.2012 | WarFox89 WarFox89

    ניסיתי את WINDOWS 8 אצל חבר לפני מספר ימים ומה שראיתי היה פשוט היום ונורא ... המערכת הזאת כל כך מסובכת, לא מובנת, שונה לגמרי מכל המערכות הקודמות, משנה את כל מה שאי פעם הכרתם ב - WINDOWS מ-א' עד-ת' ובכללי הרושם שקיבלתי הוא מאוד שלילי ... אין אפילו את כפתור ה - START או התחל WTF ?! ממשק המטרו הזה מלא אפליקציות וכל מיני שטויות מיותרות מה שהופך את כל המחשב שלך ל IPHONE בגודל 24" השליטה לא נוחה, הממשק מאוד מסובך ולא מובן המטרו מיותר לגמריי.
    אם המערכת הזאת מסובכת ולא מובנת לאנשים צעירים אז מה עם אנשים בגיל 40 ? על מה לעזזל הם חשבו שם במיקרוסופט ?
    אני מקווה שזה טרנד חולף כמו WINDOWS VISTA ושבמערכת הבאה שלהם הם ירדו מהעץ שהם יושבים עליו ויוצאיו את הראש מהתחת ויבנו מערכת הפעלה נורמאלית כמו WINDOWS 7 לפחות !

  3. 3

    12:13 14.11.2012 | Spell Touch Spell Touch

    הכפתור של הstart ואתחל נמצאים, פשוט צריך לעבוד תצוגה.
    ניסיתי את הבטא לפני כמה חודשים חמש דקות והבנתי שהם פשוט הרסו שם הכל.
    מערכת מסורבלת ולא מתאימה בכלל למשתמשי הקצה שרגילים כבר שנים למשהו מסויים.

  4. 4

    23:50 16.11.2012 | oriyellow oriyellow

    סטיב גובס מת וכבר לא היה ממי לגנוב רעיונות טובים...

  5. 5

       | פורסם ע"י