הרשמה

האם נפרצו חשבונות Origin?

ב-EA מכחישים, אבל משתמשי Origin רבים טוענים שהם ננעלו מחוץ לחשבונם אחרי שזה נפרץ

זה הזמן להחליף סיסמה: גיימרים רבים גילו אמש שחשבונות ה-Origin שלהם נפרצו, ושהם ננעלו מחוץ לחשבונם לאחר שהאקרים הצליחו לשנות להם את הסיסמה והמייל המקושר לחשבון. למרות העדויות הרבות לפריצה, ב-EA מכחישים, וטוענים שאין שום פעילות עוינת חריגה בשירות שלהם.

Origin היא החנות הוירטואלית ושירות המשחקים החברתי של חברת EA. כל גיימר שמעוניין לשחק במשחקי החברה על ה-PC, או להתחבר למצבי האונליין שלהם בקונסולות, נדרש לפתוח חשבון בשירות. אתמול גילו משתמשים רבים שמישהו הצליח לחדור להם לחשבון, לשנות את המייל והסיסמה שלהם, וכך למעשה להשתלט עליו. 

המשתמשים הנגועים קיבלו מייל אוטומטי שנשלח מ-Origin, ואישר את שינוי הסיסמה והמייל, זאת למרות שהם כלל לא ניסו לבצע את השינויים הנ"ל. בין המשתמשים שמצאו עצמם נעולים מחוץ לחשבון שלהם נמצא גם ריצ'ארד לידבטר, אחד מהכתבים של אתר הגיימינג Digital Foundry. 

 

אם יש לכם חשבון Origin פעיל - מומלץ מאוד לבדוק שהכל בסדר, ושיש לכם גישה אליו. אם התשובה חיובית, מומלץ לשנות מהר את הסיסמה כדי למנוע פריצה עתידית. אם התשובה שלילית, יש לפנות במהרה לשירות הלקוחות של Origin, כדי ששם יוכלו לשחזר לכם את החשבון ולהשיב לכם את הגישה למשחקים שלכם.

ב-EA מתנערים מהפריצה:. "בנקודה זו, אין לנו שום סיבה להאמין שהתרחשה פריצה למסד הנתונים של Origin", נמסר מהחברה.  גיימרים רבים שצריכים לשחזר את החשבון שלהם דרך שירות הלקוחות של החברה עלולים לחשוב אחרת. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    18:49 15.11.2012 | adartzt12 adartzt12

    תודה על הפרסום אני שיניתי את הססמא שלי

  2. 2

    11:39 19.11.2012 | drukpod drukpod

    תודה רבה על הפרסום, שיניתי סיסמה בשנייה שראיתי...

  3. 3

       | פורסם ע"י