הרשמה

פרטים חדשים על ה-Xbox 720?

מגזין המשחקים Xbox World מבטיח לחשוף את כל הסודות על ה-Xbox הבאה

 תחזית אמינה או פנטזיה פרועה? מגזין המשחקים Xbox World פרסם בגליון החדש שלו כתבה בת שמונה עמודים, בה נחשפים פרטים רבים לגבי ה-Xbox 720, קונסולת הדור הבא של מיקרוסופט.

במגזין אומרים שכל הפרטים הגיעו אליהם לאחר תחקיר מאומץ, דרך מקורות שונים שעובדים בתעשיית המשחקים. לטענת הכתבים, אלא אם כן יחול שינוי דרמטי בפיתוח, כל הפרטים שנחשפו בכתבה ייחשפו באופן רשמי מוקדם מהצפוי, עוד לפני תערוכת E3 הקרובה ביוני. 

מה תכלול הקופסא הבאה של מיקרוסופט? בעוד הכתבה לא חושפת מפרט מדוייק, היא כן מציינת שהמעבד שלה יכלול ארבע ליבות (כאשר כל ליבה תחולק לארבע ליבות לוגיות) ושמונה גיגה של זכרון RAM פנימי. עם זאת, בכתבה לא נחשף שום מידע על המעבד הגרפי של הקונסולה.

שאר הכתבה התייחסה לפיצ'רים - חלק צפויים וחלקם הזויים למדי: לפי הכתבה, מצלמת ה-Kinect 2.0, שצפויה להיות מדוייקת יותר מהמצלמה הנוכחית, תהיה מובנית בקונסולה. בנוסף, הקונסולה תתמוך בטכנולוגית "מציאות רבודה" (Augmented Reality), ב"סאונד תלת-ממדי", ובשלב מאוחר יותר אף לכלול משקפי מציאות מדומה שיוכלו לתקשר עם הקונסולה.

בנוסף, תכלול הקונסולה "בקר חדשני", וכניסת וידאו בנוסף ליציאה הסטנדרטית, מה שאולי אומר שהיא תוכל לשמש גם כממיר טלוויזיה מקליט. השם - אם תהיתם, יהיה פשוט Xbox - בלי אף מספר אחריו.

 

ממש לא ברור עד כמה הפרטים שפורסמו במגזין מדוייקים, וסביר להניח שנצטרך להמתין עד שמיקרוסופט תחשוף סוף סוף את הקונסולה בצורה רשמית עד שנדע עליה את כל מה שצריך לדעת.

יש לציין שהגליון הנוכחי של Xbox World הוא גם הגליון הלפני-אחרון של המגזין, שצפוי להסגר בחודש הבא. אם ממש מעניין אתכם לקרוא את כל הפרטים ויש לכם אייפון, המגזין ניתן לרכישה בצורה דיגיטלית דרך האפליקציות הייעודיות שלו למכשירי ה-iOS של אפל.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    18:44 19.11.2012 | ShiTDemoN ShiTDemoN

    לא משהו מיוחד..
    כשהייתי באנגליה בחופש קניתי שני מגזינים של הPS3 ובאחד מהם הייתה כתבה ענקית על הPS4.
    פשוט תחקרו מפתחי משחקים ואנשים שמבינים בתחום וכתבו מה צפוי להיות...

  2. 2

       | פורסם ע"י