הרשמה

Resident Evil: Revelations בדרך לקונסולות

האם משחק ה-3DS יצליח להחזיר לסדרה את הכבוד האבוד שלה?

עוד נסיון להרים מחדש את סדרת Resident Evil. חברת קאפקום מתכוונת להביא את Resident Evil: Revelations, שיצא במקור לקונסולת ה-3DS הניידת מוקדם יותר השנה, גם לקונסולות הפלייסטיישן 3 וה-Xbox 360.

עדויות לגרסאות הביתיות של המשחק הנייד אותרו במועצת דירוג המשחקים הקוריאנית, שדירגה לאחרונה עותקים של הגרסאות החדשות. ככל הנראה, המשחק החדש יוצע ככותר להורדה דרך חנויות ה-Xbox Live וה-PlayStation Network, ולא ככותר שימכר בגירסה פיזית.

למה בכלל להביא את המשחק הקטן לקונסולות הגדולות? ובכן - המשחק הקטן הזה הצליח לזכות לביקורות הרבה יותר טובות מאלה להן זכו שני המשחקים הגדולים האחרונים של הסדרה, Operation: Raccoon City (ממוצע של 52 נקודות ב-Metacritic) ו-Resident Evil 6 (ממוצע של 67 נקודות ב-Metacritic) - והממוצע שלו עומד על סכום מכובד של 82 נקודות

חלק ממעריצי הסדרה, שהתאכזבו מאוד מ-Resident Evil 6, טוענים שדווקא Revelations הוא משחק ה-Resident Evil אליו הם ציפו, ושהוא מחזיר את הסדרה למקורות ההישרדות-אימה שלה במקום לנסות להפוך את המותג לסדרת משחקי פעולה חסרת השראה. 

 

כמובן שתמיד קיימת האפשרות שבקאפקום פשוט רוצים לסחוט עוד קצת כסף מהמשחק, ושאין שום שיקולי איכות בהחלטה הזאת: כל משחק בסדרה, לא משנה כמה רע ממוצע הביקורות שלו, מצליח למכור מיליוני עותקים - וסביר להניח שגם Revelations יוכל להפוך ללהיט מכירות כשהוא יגיע לקונסולות הביתיות הפופולריות.

כך או אחרת - מדובר במשחק מוצלח מאוד, ונראה שעוד מעט יהיה ליותר גיימרים הזדמנות לשחק בו. מה רע?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י