הרשמה

הציפורים הזועמות מצליחות גם כמשקה

אף אחד לא יכול על ה-Angry Birds: גם לא קוקה קולה ופפסי

 כוחו של מותג: הציפורים הכועסות של Angry Birds כבר מזמן גדולות הרבה יותר מהמשחקים בהם הן מככבות. דוגמה לכך ניתן למצוא בימים אלה בפינלנד - שם הצליחו הציפורים להביס חלק מהמותגים הגדולים בעולם בתחום המשקאות הקלים.

רגע, מה? משקאות? כן. מסתבר שבפינלנד ניתן לקנות משקאות מוגזים בטעמים טרופיים, כשאת פחיות המשקה מעטרות הציפורים המוכרות. המשקאות הפכו לכל כך פופולריים, עד שלאחרונה הם הצליחו לעקוף במכירות גם את פפסי וגם את קוקה קולה - הישג כמעט בלתי נתפש. 

כמובן שמשקאות קלים הם לא המוצרים היחידים המציגים את הציפורים: בובות, מחברות, כלי כתיבה, משחקי לוח ואפילו כרטיסי אשראי - ה-Angry Birds הצליחו להפוך לתופעה תרבותית של ממש, ולאחד ממותגי המשחקים הגדולים ביותר בהסטוריה. די מטורף, בהתחשב בכך שמדובר במשחק שהתחיל כמשחק iPhone עצמאי בדולר. 

 

ב-Rovio, האולפן הפיני שיצר את ה-Angry Birds, מרוצים מאוד מההצלחה של המשקה המוגז בארץ המוצא שלהם - ועומדים לבדוק בקרוב אם ההצלחה תצליח גם מחוץ לגבולות המדינה ממנה הגיעו הציפורים: המשקה המוגז יגיע בקרוב גם לניו-זילנד ואוסטרליה, ואם הוא יצליח גם שם אולי נזכה לראות אותו אפילו אצלנו בישראל. רק זה היה חסר לנו. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:22 25.11.2012 | Goosh_kakA Goosh_kakA

    משעמם, זונה

  2. 2

    15:49 25.11.2012 | zziivv zziivv

    נתפס

  3. 3

    14:38 26.11.2012 | guy1999 guy1999

    מצחיק ש90% מאלה שמתים על אנגרי בירדס ומותגיו (בעיקר ילדים קטנים) לא שיחקו במשחק הזה בחיים.

  4. 4

       | פורסם ע"י