הרשמה

Hitman מחליף אולפן פיתוח

משחק ה-Hitman הבא לא יפותח על ידי IO Interactive

 המשימה הבאה של סוכן 47: לעבור לאולפן חדש. אולפן המשחקים IO Interactive, שיצר ופיתח עד עתה את כל משחקי סדרת ההתגנבות Hitman, חשף שהמשחק הבא בסדרה יפותח באולפן משחקים אחר

החשיפה, שנעשתה בראיון למגזין הפלייסטיישן הרשמי, מגיעה ימים ספורים אחרי שהמשחק החדש בסדרה, Hitman: Absolution, יצא לחנויות. המשחק, שהחזיר את סוכן 47 מחופשה ארוכה (המשחק הקודם בסדרה יצא לפני שש שנים), זכה לממוצע ציונים מכובד של 80 נקודות - ונראה שב-Square-Enix, בעלת הזכויות למותג, כבר התחילו לעבוד על המשחק הבא בסדרה.

לפי הדברים של טור בלייסטד, במאי המשחק הנוכחי, הפיתוח של משחקי Hitman מעתה והלאה יהיה דומה לזה של משחקי Call of Duty - בכך ששני אולפנים שונים יפתחו את המשחקים הבאים בסדרה, כדי שאלה יוכלו לצאת בתדירות גבוהה יותר. את המשחק הבא, שעדיין לא הוכרז באופן רשמי, יפתח האולפן Square Enix Montreal. סביר להניח שאחריו יגיע משחק נוסף של IO Interactive, וחוזר חלילה.

 

"זה כמו מה שקורה עם Treyarch ו-Infinity Ward. יש להם כבר מותג מפותח... אני חושב שעם מותגים גדולים כאלה, לוקח הרבה זמן לפתח רק משחק אחד. אם אפשר, כדאי לעבוד במקביל, ולעזור אחד לשני", אמר בלייסטד.

בלייסטד מאמין שהאולפן החדש יוכל לרענן את המותג, שכן הוא יאפשר למפתחים חדשים להתנסות איתו, ואולי לטעון אותו ברעיונות חדשים ומקוריים. "אנחנו חושבים שזה דומה למה שקורה בהרבה מאוד מותגי סרטים גדולים, כמו 'הנוסע השמיני', בהם כל במאי עושה את הסרט שלו בסגנון שלו", הוא הסביר.

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:22 25.11.2012 | yyyonii242 yyyonii242

    אוי ווי ...
    אני מאוד מקווה שהמשחק הבא יהיה טוב..

  2. 2

       | פורסם ע"י