הרשמה

היוצר של פונג: "לא מבין את ה-Wii U"

יוצר המשחק המיתולוגי לא מבין את הקונסולה החדשה של נינטנדו, חושב שהיא תחילת סוף הקונסולות

 פשוט לא מבין: נולאן באנשל, אחד מאבות תעשיית המשחקים, הודה בראיון ל-New York Times שהוא פשוט לא מבין את הקונסולה החדשה של נינטנדו. באנשל בן ה-69 הוא זה שביוזמתו פותח Pong, אחד מהמשחקים הגרפיים הראשונים בהסטוריה, ואחד המייסדים את חברת אטארי. 

עם כל החדשנות שהכניס באנשל לתעשיית המשחקים, הצעד האחרון של נינטנדו פשוט השאיר אותו מבולבל. "אני באמת לא כל כך קולט את העניין", הוא אמר: "אני לא חושב שזו הולכת להיות הצלחה גדולה".

באנשל הוא לא היחיד שלא מבין את הקונסולה החדשה של נינטנדו. ה-Wii U היא קונסולה משונה, עם בקר משונה וספרייה משונה של משחקים. עם זאת - הביקורת הזאת הושמעה, אחת לאחת, גם לגבי הקונסולה הקודמת של נינטנדו, ה-Wii - וכולנו יודעים לאיזו הצלחה גדולה היא הפכה.

 

ולמרות זאת, באנשל כנראה לא חושב שסיפור ההצלחה יחזור על עצמו. למעשה, התחזית שלו לעתיד קודרת הרבה יותר, ולדעתו ה-Wii U היא תחילת הסוף של עידן הקונסולות. יזם המשחקים אמר שהוא מרגיש כאילו ה-Wii U היא אחד מאקורדי הסיום של התקופה בה קונסולות המשחק הן הגורם הדומיננטי בשוק. "זה מרגיש כמו סופו של עידן", הוא אמר. 

לבאנשל יש נסיון רב בתעשיית המשחקים - ולמעשה הוא אחד מהאנשים שייסדו והמציאו אותה - אבל עדיין דבריו נשמעים מעט כמו נבואת זעם לא מבוססת. גם אם ה-Wii U לא תהיה הצלחה גדולה, מה שמוקדם מדי להגיד, עדיין יש קונסולות חדשות של סוני ומיקרוסופט מעבר לפינה - ויתכן שימי הזוהר של קונסולות המשחק עוד לפניהן.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    05:33 27.11.2012 | ArchPsion ArchPsion

    הקונסולות הן החץ בברך של עולם הגיימינג. החומרה המיושנת והבלתי מתעדכנת שלהן גורמת למשחקים להתקע על טכנולוגיות מיושנות גם בגרסת המחשב שלהם. בעולם מתוקן משחקים יצאו כמו שצריך למשחב וגרסה מסורסת שלהן לקונסולות, ולא פשוט גרסה מסורסת מלכתחילה לכל הפלטפורמות. אני לא יודע אם הבחור צודק או לא, אבל אני בהחלט מיחל למותו של הקונסולות. או לפחות לירידתן מהשליטה בתעשיית המשחקים.
    all hail the PC!

  2. 2

       | פורסם ע"י