הרשמה

המולטיפלייר של Bioshock Infinite בוטל

ה-Bioshock הבא יכלול רק קמפיין לשחקן יחיד. אולי זה לא כל כך גרוע?

 הכניסה לבודדים בלבד: בשקט בשקט, הכריז קן לווין שמצב המולטיפלייר של Bioshock Infinite, המשחק הבא בסדרת הפעולה המוערכת, בוטל

במקור היה אמור המשחק לכלול מספר מצבי מולטיפלייר שונים, ולפני מספר שבועות אף נפוצה שמועה שטענה שמצבי המולטיפלייר הנ"ל הם הסיבה לדחיית המשחק לשנת 2013. כעת, נראה שצוות הפיתוח של המשחק החליט לוותר על המצבים ההמוניים - ולהתמקד אך ורק בסינגל פלייר.

לווין, יוצר הסדרה, חשף את הפרט המעניין הזה בחשבון הטוויטר שלו. אחד המעריצים שאל שאלה הקשורה למשחק - ובתגובה ענה לווין "אין מולטי". 

 

מעניין לציין ש-Infinite לא יהיה משחק ה-Bioshock הראשון ללא מולטיפלייר. גם המשחק המקורי בסדרה כלל אך ורק מצב סינגל פלייר, מה שלא מנע ממנו להפוך ללהיט גם בכל הקשור לביקורות וגם בכל הקשור למכירות. המשחק השני בסדרה, Bioshock 2, כלל גם מצב מולטיפלייר - אך זה לא הצליח באמת להמריא, וקהילת שחקני האונליין שלו נשארה מצומצמת למדי.

 מעריצי הסדרה הכבדים לא באמת מתעניינים במצב המולטי - ויכול להיות שהידיעה הזאת תראה להם כמו חדשה טובה למדי, שכן היא אומרת שלצוות הפיתוח יהיה יותר זמן להקדיש למצב הסינגל פלייר, שהוא הכוכב האמיתי של סדרת המשחקים הזאת. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    07:47 29.11.2012 | bolter21 bolter21

    אוי המשחק הזה יהיה כל כך נוראי

  2. 2

    10:45 29.11.2012 | navekeinan navekeinan

    המשחק הזה נשמע מעניין מאוד, גם בגלל הטריילרים בE3

  3. 3

       | פורסם ע"י