הרשמה

ה-Wii Mini נחשפת רשמית

ל-Wii Mini לא יהיה חיבור לאינטרנט, אבל כן יהיה עיצוב שנוי במחלוקת

 תאמינו או לא - הלבנה המוזרה הזו היא קונסולת משחקים: נינטנדו שחררה רשמית פרטים ראשונים על ה-Wii Mini, הגירסה החדשה והמוקטנת של ה-Wii הוותיקה, ששמועות אודותיה החלו להתפרסם אתמול.

"יש ל-Wii מראה חדש", מבשר העמוד החדש באתר הרשמי של נינטנדו - והמראה הזה הולך להרים הרבה גבות. במקום העיצוב הלבן, המלבני והנקי של הקונסולה המקורית, ה-Wii Mini נראית כמו שילוב של לבנת בניין וקופסת אוכל מקלקר. הקצוות שלה אדומים, והחלק העליון שלה שחור מחוספס.

במקום חריץ הכנסת הדיסקים האלגנטי, הפעם הדיסקים יוכנסו ישירות לחלק העליון של הקונסולה, שיפתח כלפי מעלה. המיני לא הצטמצמה רק בגודל אלא גם ביכולות שלה: לגירסה החדשה של הקונסולה אין אפשרות חיבור לאינטרנט, והיא גם לא תתמוך במשחקי ואביזרי קונסולת ה-Gamecube. 

 

החדשות הטובות? המחיר. הווי הקטנה תעלה 99 דולרים בלבד, בערכה שתכלול את הקונסולה, בקר Wii Remote Plus ותוסף נאנצ'ק. אם אהבתם את הקצוות האדומים שלה, בטח תשמחו לדעת שגם בקרי המשחק יגיעו בצבע אדום. בכל זאת, התאמת צבעים זה חשוב. מדובר בהורדת מחיר די משמעותית יחסית לדגמים שנמכרים היום - אם כי כדאי לציין שכיום כל ערכות הקונסולה מגיעות עם משחקים נלווים, בעוד שה-Wii Mini תגיע בודדה ומיותמת.

בשלב זה, נינטנדו תשחרר את ה-Wii Mini אך ורק בקנדה, ותעשה זאת ממש אוטוטו, ב-7.12. עדיין לא ידוע אם ומתי הקונסולה תגיע לטריטוריות אחרות. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:51 01.12.2012 | §gOOg§ §gOOg§

    מי היה קונה WII רגיל ב75 דולר ?

  2. 2

       | פורסם ע"י