הרשמה

המבנה החדש של נינטנדו

נינטנדו מתקדמת, ומשנה את מבנה החברה לראשונה מזה שנת 2002

 האם בקרוב נראה נינטנדו חדשה? סאטורו איווטה, נשיא חברת המשחקים היפני, הולך לבצע מספר שינויים דראסטיים במבנה החברה, שככל הנראה ישפיעו על אופיה בשנים הקרובות. לא מדובר בשינוי מהותי - נינטנדו עדיין צפוייה להשאר חברת משחקים - אבל כשמתחשבים בכך שהשינוי המבני האחרון שנערך בחברה, בשנת 2002, הביא לנו את ה-DS וה-Wii - אפשר לקבל את הרושם שגם הפעם השינוי יוביל ללא מעט הפתעות.

השינוי המבני כולל שלושה שלבים: השלב הראשון - פתיחת משרד מחקר ופיתוח חדש, ושכירת 1200 עובדים חדשים לטובתו. לא ברור על מה בדיוק יעבדו במשרד החדש, אבל ריבוי העובדים יכול להצביע על חזרה של נינטנדו לקדמת הבמה הטכנולוגית, ועל כך שבחברה מעוניינים שהקונסולה הבאה שלהם לא תפגר מאחור אחרי הקונסולות המקבילות לה ברמה הטכנולוגית.

השינוי השני הוא הרחבה של חטיבת המשחקים המרכזית של החברה, ופתיחת משרות חדשות שיאפשרו למפתחי משחקים מבוססים להשתלב בחברה. בנינטנדו מקווים לקלוט עובדים מסגה, קונאמי, Square Enix ועוד - ככל הנראה בשביל לפתח יותר משחקי AAA במקביל.

השינוי האחרון הוא פתיחת מחלקה חדשה, שתהיה מיועדת למפתחי משחקים צעירים, ותנוהל על ידי שיגארו מיאמוטו, מפתח המשחקים המיתולוגי של נינטנדו שהמציא את זלדה ומריו. מיאמוטו יעזור למפתחים הצעירים להגשים את השאיפות שלהם, ויעבוד איתם על משחקים בקנה מידה קטן יחסית, ככל הנראה לטובת חנויות המשחקים הוירטואליות של החברה בקונסולות ה-3DS וה-Wii U.

 

יותר עובדים, יותר צוותים: נראה שבנינטנדו מתכוונים לעבוד קשה מאוד בשנים הקרובות כדי להבטיח את המשך קיומה של החברה גם בתקופת ה-Wii U, שככל הנראה לא תצליח לשחזר את נתוני המכירות הכמעט בלתי נתפשים של קודמתה, ה-Wii.

נינטנדו היא אחת מחברות המשחקים העשירות ביותר בעולם. למרות שמדובר בחברה קטנה כשמשווים אותה לסוני או מיקרוסופט - מדובר גם בחברה שהיתה רווחית מאוד בשנים האחרונות, ויש לה הרבה מאוד מזומנים בחשבון הבנק. יש לקוות שהשינוי המבני הזה אומר שבחברה מתכוונים להשקיע את כל המזומנים האלה כדי להצעיד את נינטנדו לעתיד בצורה הטובה ביותר. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    17:27 30.11.2012 | AdenCraftPc AdenCraftPc


    זה הפרק הראשון בערוץ החדש שלנו
    זה הקישור לערוץ
    http://www.youtube.com/user/AdenCraftPc/videos?view=0
    אז אם אתם רוצים לשחק איתנו אז הנה השמות שלנו בסקייפ:
    chertik33
    adam.barsh2
    מקווה שאהבתם אז: like sub

  2. 2

       | פורסם ע"י