הרשמה

The Last of Us יגיע במאי עם מולטיפלייר

אחד המשחקים הגדולים האחרונים של הפלייסטיישן 3 יגיע אלינו כבר במאי

 מתקרב: סוני הכריזה כי The Last of Us, המשחק הבא של אולפן המשחקים Naughty Dog, ואחד המשחקים הגדולים האחרונים שצפויים להגיע לקונסולת הפלייסטיישן 3, יצא לחנויות ב-7.5.2013. 

המשחק, שצפוי לספר על שני ניצולים בעולם בו מרבית האוכלוסיה הפכה למפלצות אכזריות וחסרות תבונה, עשה רושם רב על מבקרים וגיימרים כאחד בחודשים האחרונים, והפך לאחד המשחקים המצופים ביותר בתעשייה. לפי הטריילרים וקטעי המשחקיות שנחשפו, הוא צפוי להציג גרפיקה מצויינת, מערכת קרב מאתגרת ואלימה, וערכי הפקה גבוהים מאוד שכוללים אנימציות ריאליסטיות ודיבוב מצויין.

בנוסף למצב הסינגל-פלייר, יכלול The Last of Us גם מצב מולטיפלייר, שעדיין לא כל כך ברור כיצד יעבוד. יוצרי המשחק מבטיחים שהמולטיפלייר לא יפגע במצב הסינגל, ושהוא פותח על ידי צוות פיתוח אחר לגמרי. "אנחנו תמיד מציבים צוותים נפרדים שיעבדו על המרכיבים השונים במשחקים שלנו, כדי שהם יוכלו לשמור על פוקוס מלא גם בסינגל פלייר וגם במולטי פלייר", אמר ארן מייר, אחד מעובדי החברה.

למרות ההודעה על המולטיפלייר, בטריילר החדש של המשחק, שהוצג במהלך טקס פרסי המשחקים של ערוץ Spike TV, הוצג אך ורק הסיפור של המשחק. מצד שני, זה לא דבר רע - ומדובר באחד הטריילרים המגניבים שיצא לנו לראות לאחרונה:

 

אם קראתם את האייטם הזה ואתם מתכוונים עכשיו ללכת לישון עד חודש מאי, כדי שתשארו איתנו עוד רגע. בסוני חשפו גם את עטיפת המשחק - שתעזור לכם לזהות אותו כשתגיעו לחנות המשחקים לרכוש אותו. הפעם, בניגוד לעטיפה של Bioshock Infinite, מדובר דווקא באריזה די נאה, שעושה כבוד למשחק המאוד מסקרן הזה:

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:58 11.12.2012 | רונן רונן

    גם העטיפה של Infinite נאה מאוד. לא יודע מדוע אחרים מתלוננים.

    רונן.

  2. 2

    22:04 11.12.2012 | weis29 weis29

    נראה אחד המשחקים הקטלנים והעובדה שיש לו מולטיפליר רק הופכת אותו לטוב רק נקווה שהמחיר יהיה קטן יותר מהמשחק עצמו

  3. 3

       | פורסם ע"י