הרשמה

Dark Souls 2 יהיה ברור יותר

הפרק הבא של Dark Souls כנראה עדיין יהיה ממש ממש קשה, אבל לפחות יהיה אפשר להבין מה הולך בו

 עכשיו הבנתי! טומוהירו שיבויה, הבמאי של משחק הפעולה המתקרב Dark Souls II (שהוכרז במהלך טקס חלוקת פרסי המשחקים VGA), מבטיח שהמשחק שלו יהיה מובן וברור הרבה יותר מהמשחקים הקודמים בסדרה, Dark Souls הראשון ו"האב הרוחני" Deamon's Souls. 

Dark Souls היא אחת מסדרות המשחקים המעניינות והייחודיות ביותר בדור הקונסולות הנוכחי. מדובר בסדרת משחקי תפקידים-פעולה שזנחה לחלוטין את המנהג המגונה של המשחקים המודרניים ליצור חוויות גיימינג קלות וזורמות, ויצרה את המשחקים המאתגרים, שלא לאמר המתסכלים, ביותר שניתן לשחק בהם בימינו. 

משחקי הסדרה מתבססים על כך שתמותו - והרבה. מוות במשחק לא מוביל למסך Game Over, אך כן גורם לשחקנים לאבד לא מעט מההתקדמות שביצעו עד למותם, כאשר הדרך היחידה להחזיר לעצמם את החפצים שלהם ואת נקודות הנסיון שצברו היא להצליח להגיע ל"גופה" שלהם בלי למות שוב בדרך אליה. העובדה שהאויבים במשחק חסרי רחמים, ושמערכת הקרב שלה מדוייקת ומאתגרת מאוד - הפכה את המשחקים לחוויה המומלצת אך ורק לשחקנים עם הרבה הרבה סבלנות. 

עוד מאפיין שמזוהה עם הסדרה הוא המסתוריות שלה. יוצא המשחק הקודם לא טרח להסביר את הסיפור, את העולם או את החוקים, והשאיר את רוב התשובות לשאלות האלה לדמיון השחקנים. נראה ששיבויה, הבמאי החדש של המשחק הבא, מעונין לשפוך מעט אור על הערפל.

"באופן אישי, אני אדם שאוהב להיות יותר ישיר מעקיף" אמר שיבויה בראיון ל-Edge. סביר להניח שהוא מקווה שעם סיפור בהיר יותר, הסדרה תצליח לשבות שחקנים רבים נוספים, שאולי נמנעו ממשחקיה עד כה. שיהיה לו בהצלחה. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    09:42 12.12.2012 | lincoln lincoln

    יותר מדאיג ממשמח אבל כול עוד זה לא ישפיע על הקצב של המשחק אין לי התנגדות.

  2. 2

       | פורסם ע"י