הרשמה

ה-Wii U הושקה ביפן

לא הצליחה לשחזר את נתוני המכירות של ה-Wii המקורית

 ה-Wii U כבר נמצאת בכל העולם: במהלך סוף השבוע האחרון, השיקה נינטנדו את הקונסולה החדשה שלה, ה-Wii U, גם ביפן - ובכך סיימה את "סיבוב ההשקה" העולמי שלה. הקונסולה הושקה לראשונה בארצות הברית, עברה כעבור מספר שבועות גם לאירופה ואוסטרליה - וכעת השלימה את המסע שלה כשהגיעה ליפן.

אך האם נינטנדו תצליח לכבוש מחדש את ארץ המוצא שלה? לפי נתוני המכירות הראשוניים, שמתייחסים ליומיים הראשונים של מכירות הקונסולה - התשובה מעורבת. ה-Wii U החדשה הצליחה למכור במהלך סוף השבוע הראשון שלה בארץ השמש העולה 308,570 יחידות. ה-Wii המקורית, לשם השוואה, הצליחה למכור באותה תקופה 371,936 יחידות.

אנשים המתגוררים ביפן מדווחים כי הקונסולה זמינה לרכישה במרבית החנויות "היישר מהמדף", כך שנראה שנינטנדו לא מכרה את כל מלאי הקונסולות שנשלחו ליפן. עם זאת, צריך לציין שלא מדובר בנתונים גרועים במיוחד. יפן היא אמנם אחד השווקים המשפיעים ביותר בתעשיית המשחקים, אך הוא גם שוק קטן יחסית, ומעל 300,000 יחידות במהלך סוף שבוע אחד זה לא נתון שצריך להתבייש בו. 

ומה קורה מבחינת משחקים? כצפוי, שני המשחקים ששולטים בהשקה הזאת הם New Super Mario Bros. U, שמכר בסוף השבוע 170,563 עותקים, ו-Monster Hunter Tri Ultimate, שהצליח למכור 110,149 יחידות. שאר המשחקים לא זכו לנתונים כל כך יפים: נינטנדו לנד, למשל, מכר רק 78,461 עותקים, למרות שהוא אחד ממשחקי ההשקה הבולטים של נינטנדו.

 

ומה קורה בשאר העולם? בעוד נינטנדו עדיין לא מסרה נתונים רשמיים, ההערכות הן שה-Wii U מתקרבת לקו מיליון היחידות, ואולי כבר עברה אותו. למרות הנתון הנאה, הקונסולה עדיין זמינה לרכישה בהרבה מאוד חנויות בעולם, ועדיין לא ברור אם המלאים הגדולים הם תוצאה של תכנון נכון של נינטנדו בהפצת הקונסולה, או בכך שנינטנדו קיוותה למכור יותר מכשירים לקראת חג המולד.

בימים הקרובים נפרסם את הרשמים שלנו מה-Wii U וממשחקי ההשקה הבולטים שלה. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י