הרשמה

Crysis 3 מוציא את המיץ לקונסולות

המנכ"ל של אולפן Crytek טוען ש-Crysis 3 יהיה המשחק המתקדם ביותר שהקונסולות הנוכחיות אי פעם ראו

 הקונסולות שלכם הולכות להזיע: אולפן הפיתוח Crytek ידוע במצויינות הטכנית שלו, ובמסורת שלו לנצל ככל האפשר את הטכנולוגיות החדשות בתחום כרטיסי המסך והגרפיקה. מנכ"ל האולפן, קווט ירלי, טוען שהמשחק הבא שלהם, Crysis 3, יהיה המשחק המתקדם ביותר שייצא אי פעם לקונסולות המשחק הנוכחיות, הפלייסטיישן 3 וה-Xbox 360.

לפי טענותיו של המנכ"ל, Crysis 3 ינצל את כל הכח האפשרי מהקונסולות הוותיקות. "המשחק משתמש במקסימום של הקונסולות. אין אפילו אחוז אחד שנשאר. אף משחק אחר אף פעם לא יראה יותר טוב ממה שנראה Crysis 3 בקונסולות, זה ברור", הוא אמר.

ירלי מדגיש שהוא לא מתכוון לכך שהכיוון האמנותי של המשחק יהיה הטוב ביותר אי פעם, כי "אמנות היא סובייקטיבית", אבל שמבחינה טכנית - המשחק שלו יהיה חוד החנית של דור הקונסלות הנוכחי. "רוב המשחקים לא מתקרבים למה שעשינו עם Crysis 2", הוא אמר, והוסיף שהמשחקים האחרונים בסדרות כמו Halo ו-Gears of War לא מתקרבים לקרסוליים של מה שהאולפן שלו עושה עם Crysis 3.

ואחרי שכל זה נאמר, ירלי ציין שלמרות הכל, גירסת ה-PC של המשחק עדיין תהיה הגירסה העדיפה והמתקדמת ביותר. "אנחנו דוחפים את הקונסולה לרמה חדשה לגמרי, אבל ה-PC הוא שתי רמות מעבר לזה", הוא הוסיף.

 

בלי לזלזל ביכולות הטכניות של Crytek ושל Crysis 3 - יש משהו מאוד חורה ומאוד לא צנוע בדברים האלה, שגורמים לי להרגיש כאילו המנכ"ל המכובד הזה לוקח את עצמו יותר מדי ברצינות. זכורות לי התבטאויות דומות על Crysis המקורי, שהצליח בזמנו להביא את טכנולוגית ה-PC למקסימום - רק כדי שכמה שנים לאחר מכן כולם גילו שהוא היה משחק מאוד לא יעיל בניצול המשאבים שלו, ושמשחקים אחרים הצליחו להציג תוצאות גרפיות טובות יותר על חומרות חזקות פחות.

Crysis 3 המתקרב נראה כמו משחק מצויין, והגרפיקה שלו היא אכן בשורה הראשונה של עולם המשחקים, אבל מכאן עד הטענה שמדובר במשחק המתקדם והיפה ביותר אי פעם יש מרחק גדול, וקצת צניעות לא תזיק למנכ"ל הגאה.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:58 12.12.2012 | adartzt12 adartzt12

    מעניין איך יראה על ה PS3

  2. 2

       | פורסם ע"י