הרשמה

Diablo III כבר רץ על קונסולות

בבליזארד עדיין לא וויתרו על כוונתם להביא את דיאבלו השלישי גם לקונסולות

 אי שם במשרדים של בליזארד, מישהו משחק בדיאבלו 3 על ה-Xbox שלו. חברת המשחקים המצליחה הודיעה כי היא כבר פיתחה אב טיפוס לגירסת הקונסולות של Diablo III, ושמבחינתה הכנת הפורט של המשחק הפופולרי גם לפלייסטיישן ול-Xbox (ואולי אפילו ל-Wii U) הוא בהחלט בעל פוטנציאל להפוך ל"פרוייקט רשמי" של החברה.

בראיון ל-Polygon, אמר אחד ממנהלי בליזארד, רוב פארדו, כי הצוות של דיאבלו 3 מבצע בימים אלה בדיקות של הגרסאות הראשוניות של המשחק לקונסולות. אם הצוות יחליט שהגרסאות עובדות מספיק טוב - הוא ימשיך לעבוד עליהן, במטרה להוציא אותן לשוק בהקדם האפשרי.

"אנחנו עדיין חוקרים את זה", אמר פארדו, "יש לנו כמה גרסאות ואנחנו מריצים אותן. אנחנו מקווים שנוכל להביא אותן כמה שיותר קדימה, כדי שהפרוייקט יוכל להפוך לרשמי. אנחנו עדיין לא מוכנים מספיק כדי לשחרר מידע ספציפי, אבל זה נראה די מגניב". זוהי לא הפעם הראשונה בה בליזארד מתייחסת לאפשרות של הוצאת גירסת קונסולות של המשחק, ושמועות רבות בעניין נפוצו עוד לפני שהוא הושק ל-PC. 

 

Diablo III הפך להצלחה גדולה אחרי שהושק ל-PC, והצליח למכור מיליוני עותקים. עם זאת, אחת הביקורות המרכזיות עליו היתה שהוא לא מספק מספיק תכנים לשחקנים שכבר סיימו את המשחק, וככל הנראה הפופולריות שלו הולכת ויורדת בכל הקשור למספר השחקנים הפעילים בו.

בבליזארד מודעים לבעיה, ומתכוונים לחשוף במהלך השנה את ה"דבר הגדול הבא בדיאבלו". כעת רק נותר ולהמתין בסבלנות כדי לדעת מה אותו דבר גדול יהיה: אולי חבילת הרחבה? אולי פאץ' גדול שיוסיף תכנים למשחק? ואולי בכלל מדובר בגירסת הקונסולות?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    18:45 12.12.2012 | War_panda_EDES War_panda_EDES

    שיחקתי בגירסה החינמית של Diablo III ואני מרגיש כיאילו אני בAQW

  2. 2

       | פורסם ע"י