הרשמה

The War Z מעצבן גיימרים, מועף מ-Steam

משחק או הונאה? הגיימרים טוענים שמפתחי The War Z משקרים להם. ב-Steam הסירו את המשחק מהחנות

 אל תסתכל בתיאור המשחק ב-Steam, אלא במה שיש לו: משחק זומבים חדש בשם The War Z חולל מהומה קטנה בימים האחרונים, לאחר שגיימרים שרכשו אותו גילו שההבטחות שניתנו להם בעמוד תיאור המשחק בחנות המשחקי הדיגיטלית Steam רחוקות ממה שהם קיבלו בפועל.

The War Z הוא משחק זומבים בעולם פתוח, שמזכיר מאוד את DayZ, המוד הסופר-פופולרי של ArmA II (שצפוי בקרוב להפוך למשחק העומד בזכות עצמו). מפתחי המשחק הבטיחו לשחקנים ארבע מפות שונות ועצומות, בהן יכולים לשחק עד 100 שחקנים במקביל. בפועל, מי שרכש את המשחק קיבל מפה קטנה אחת בלבד, וגישה לשרתים שלא מאפשרים ליותר מ-50 שחקנים לשחק במקביל.

מפתחי The War Z אמנם שינו בדיעבד את תיאור המשחק שלהם, כך שזה ישקף את מה שמקבלים בפועל, אך זה לא גרם לגיימרים הכועסים להרגע. גם אם התיאור השגוי נכתב בטעות - תוכן המשחק גרם לשחקנים לחשוב שאת מפתחי המשחק מעניין רק הכסף שלהם, ולא ההנאה שלהם. כך למשל, שחקנים שמצאו את מותם ב-The War Z נאלצו להמתין ארבע שעות עד שיכלו להתחיל לשחק מחדש. מי שרצה לחזור לשחק מוקדם יותר - התבקש לשלם כסף אמיתי כדי לקבל אפשרות לצמצם את פרק הזמן המוגזם הזה.

בנוסף, הגיימרים התלוננו שמפתחי המשחק חסמו את קבוצת הדיון הקשורה למשחק ב-Steam, זאת כדי להשתיק את הביקורת כלפיו. 

 

כעת, נראה שגם ב-Steam מבינים שמשהו לא ממש כשר במשחק הזה. אתמול הורד המשחק משרתי החברה - כאשר קברניטי החנות הודו שהם עשו טעות בכך שהעלו את המשחק למכירה מלכתחילה.

"מדי פעם אנחנו עושים טעויות, ואחת מהטעויות האלה היתה להעלות את The War Z במצבו הלא-בשל למכירה ב-Steam. אנחנו מתנצלים על כך, והסרנו באופן זמני את המשחק עד לאחר שנשוחח עם המפתחים, ונהיה בטוחים יותר במצבו של המשחק בעתיד", נמסר מ-Steam.

גיימרים שכבר רכשו את המשחק יכולים להמשיך לשחק בו - או לפנות לשירות הלקוחות של Steam ולבקש את כספם בחזרה. משום מה, נראה לי שרוב השחקנים יעדיפו את האפשרות השנייה. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    22:32 20.12.2012 | WarFox89 WarFox89

    פאדיחה מאוד רצינית מצד STEAM

  2. 2

    09:21 21.12.2012 | yony.z yony.z

    לא ייאמן, להמתין 4 שעות על משחק שהוא בכלל לא f2p או לשלם כסף אמיתי. בושה.

  3. 3

    11:57 23.12.2012 | MUZIMUZI MUZIMUZI

    RESPAWN של 4 שעות זה מה שהם אומרים בעצם??

  4. 4

       | פורסם ע"י