הרשמה

נפרדים מ-NBA Live

שרתי NBA Live 10 יסגרו בעוד כשבועיים, ויסמנו את סופה הסופי בהחלט של סדרת הכדורסל של EA

 מנקים את השאריות: חברת EA הכריזה כי היא מתכוונת לסגור ב-11.1 שרתי מולטיפלייר של שישה משחקי ספורט ישנים, ביניהם NBA Live 10. בעוד סגירת שרתים כזאת היא עניין שבשגרה, הפעם היא מקבלת נופך סמלי, שכן Live 10 הוא משחק ה-NBA האחרון שהוציאה החברה עד היום.

NBA Live 10, שיצא למעשה כבר בשנת 2009, לא היה אמור להיות המשחק האחרון בסדרת משחקי הכדורסל של EA, אך תוכניות לחוד ומציאות לחוד. שנה לאחר יציאת המשחק, תכננו אנשי EA Sports לשחרר משחק חדש לגמרי בשם NBA Elite 11. המשחק כבר הוכן, הודפס ונשלח לחנויות - אך ימים ספורים לפני תאריך היציאה שלו החליטו מנהלי EA שהוא אינו עומד בסטנדרטים של החברה, והחליטו לגנוז אותו. החנויות, שכאמור כבר קיבלו את העותקים, התבקשו לשלוח אותם בחזרה ל-EA, שם הם חוסלו. 

בחברה הבטיחו ללמוד מהטעויות, ולשחרר כעבור שנה משחק NBA חדש, גדול ואיכותי מתמיד - אך גם התוכנית הזאת לא יצאה לפועל. למעשה, מאז ועד היום, כל שנה חוזר אותו ריטואל: החברה מנסה לפתח משחק NBA חדש, אך לא מצליחה לבנות משחק טוב מספיק כדי ולבסוף מחליטה לגנוז. 

 

כרגע החברה עובדת, כמו תמיד, על NBA Live 14, שיצא, אולי, בשנה הבאה. הגיימרים מעריצי הכדורסל, לעומת זאת, כבר מזמן הפסיקו לחכות ל-EA, ועברו לשחק בסדרת  ה-NBA של 2K.

הורדת השאלטר על שרתי NBA Live 10 היא פרידה סופית, לפחות לעתיד הקרוב, של EA ממותג הכדורסל המצליח. נכון לימים אלה, שרתי המשחק כוללים כ-400 שחקנים, פלוס מינוס, שעדיין לא הסכימו להפרד מ-NBA Live. החל מה-11.1, כבר לא תהיה להם ברירה. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י