הרשמה

נינטנדו מציגה: פוקימון X ו-Y

הדור הבא של הפוקימונים יגיע בסוף השנה ל-3DS, עם מנוע גרפי חדש לגמרי

 עדיין לא אספתם את כולם? נינטנדו הכריזה אמש על Pokemon X ו-Pokemon Y, שני המשחקים הבאים בסדרת משחקי התפקידים הפופולריים שלה. המשחקים יצאו במקביל בכל העולם בחודש אוקטובר הקרוב, ויהיו בלעדיים לקונסולת ה-3DS הניידת של נינטנדו. 

אם אתם מכירים את הפוקימונים אך ורק מסדרת הטלווייה המצויירת, אולי תופתעו לדעת שמאחורי פיקאצ'ו וחבריו עומדת סדרת משחקים וותיקה ופופולרית מאוד, שמגיעה דרך קבע לקונסולות הניידות של נינטנדו. המשחקים בנויים כמשחקי תפקידים יפניים קלאסיים, ובמהלכם השחקן אוסף פוקימונים חדשים, מגדל אותם ומשתמש בהם כדי להלחם בפוקימונים נוספים. מאחורי החזות הילדותית של המשחק, מסתתרות כמה מערכות משחקיות עמוקות ומורכבות מאוד - ובעולם קיימים לא מעט "שחקני פוקימון מקצועיים" שמשתתפים בתחרויות ומשקיעים מאות שעות במשחקים שלהם.

כנהוג בסדרת המשחקים, הדור הבא של הפוקימונים יכלול שני משחקים שונים שיצאו במקביל. המשחקים עצם יהיו דומים מאוד אחד לשני, ככל הנראה עם הבדלים קטנים בתוכן, ומספר פוקימונים בלעדיים לכל משחק. המטרה של הוצאת שני המשחקים אינה לשכנע גיימרים לרכוש את שתי הגרסאות - אלא לעודד תקשורת בין שחקני פוקימון שונים, שיכולים להחליף פוקימונים דרך האינטרנט, ובכך לאפשר גם לשחקני X לקבל את הפוקימונים הבלעדיים של Y.

מה חדש בפוקימונים החדשים? מלבד מספר מפלצות חדשות, המשחק החדש יציג מנוע גרפי חדש לגמרי, שינצל את היכולות הטכניות היחסית מתקדמות של ה-3DS. בעוד המשחקים הקודמים בסדרה התבססו על "ספרייטים" דו ממדיים, המשחק החדש כולל מנוע תלת-ממד אמיתי - שמציג קפיצה משמעותית מהגרפיקה של המשחקים הקודמים בסדרה. עם זאת, מי שציפה למשחק פוקימון ברמה גרפית של Battlefield או Far Cry צפוי להתאכזב: המשחק נראה יותר כמו סרט מצוייר מאשר הרפתקה ריאליסטית - והגרפיקה עוצבה בהתאם.

בנינטנדו מבטיחים גם להציג מאפיינים נוספים שינצלו את התכונות הייחודיות של ה-3DS: המשחק ככל הנראה יתמוך ב-Streetpass, מערכת שמאפשרת להחליף תוכן בין שחקנים שנמצאים קרוב לשני פיזית (גם אם הקונסולות שלהם סגורות בתוך התיק), ואולי אף באפשרות ה-AR של המכשיר.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    17:29 09.01.2013 | baker baker

    איזה כיף משחק חדש (: נראה מגניב למרות שהמנוע יכול להיות מציק ,אני לא הכי אוהב גרפיקה כזאת ודי נהנתי מהמשחקים הקודמים

  2. 2

    21:56 09.01.2013 | Hollow Hollow

    אני דווקא אוהב את הגרפיקה של המשחקים הישנים וגם הפוקמנים החדשים עושים לי חשק להקיא

  3. 3

       | פורסם ע"י