הרשמה

הוכרז: LEGO Marvel Super Heroes

לא רק באטמן: גיבורי העל של חברת מארוול זוכים למשחק לגו משלהם

 גם להם מגיע: זרוע המשחקים של חברת WB הכריזה על Lego Marvel Super Heroes - משחק חדש בסדרת המשחקים הממוחשבים העשויים לגו - הפעם בכיכוב גיבורי הכל של חברת הקומיקס מארוול, שכוללים את ספיידרן-מן, האוונג'ס ועוד.

המשחק, שיפותח על ידי TT Games, אותו אולפן שמפתח את שאר משחקי הלגו, צפוי להגיע במהלך חודשי הסתיו לכל קונסולות המשחקים האפשריות, ולכלול סיפור מקורי וחדש שיציג כמות ענקית של גיבורים. "אם אתם מעריצים של ספיידר-מן, האוונגר'ס, הפטנסטיק פור, האקס מן, מגיני הגלקסיה או כל אחד מהגיבורים האחרים של מארוול - זה המשחק בשבילכם", אמר סגן נשיא חברת הקומיקס.

קיומו של משחק כזה מפתיע למדי, ולו רק מסיבות עסקיות: חברת WB, שמחזיקה את הזכויות למשחקי הלגו, היא גם חברת האם של חברת DC Comics, המתחרה הגדולה של מארוול בכל הקשור לקומיקס. גם החברה שמחזיקה בבעלות על מארוול, הלא היא דיסני, לא ממש נמצאת ביחסי ידידות עם WB. מצד שני, כנראה שבעסקים מה שחשוב הוא הכסף - והפוטנציאל של משחק כזה להפוך ללהיט היה מספיק גדול כדי שחברות הענק האלה יסכימו לשתף פעולה.

 

סדרת משחקי לגו כוללת שורה של משחקים חמודים ומוצלחים להפליא, שאמנם פונים לילדים אך מתאימים גם לשחקנים בוגרים יותר. כיף לראות שגם הגיבורים של מארוול מצטרפים לבאטמן, שודדי הקאריביים, אינדיאנה ג'ונס, כוכבי מלחמת הכוכבים ועוד שלל דמויות מליבה של התרבות הפופולרית בסדרת המשחקים החביבה הזאת.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    18:59 09.01.2013 | Mandellla Mandellla

    נשמע חמוד

  2. 2

       | פורסם ע"י