הרשמה

האם Monster Hunter 4 בדרך ל-Vita?

המשחק הגדול ביותר ביפן יגיע גם ל-Vita? בקאפקום מצננים את השמועות

 ה-Call of Duty של יפן כבר לא בלעדי לנינטנדו? בימים האחרונים נפוצות שמועות רבות לגבי הגעתו של Monster Hunter 4, הפרק הבא באחת מסדרות המשחקים המצליחות ביותר ביפן, לקונסולת ה-Vita של סוני. Monster Hunter היא אמנם לא סדרה כל כך מוכרת אצלנו במערב - אבל ביפן מדובר בסדרת משחקים ענקית, עם קהל עצום של מעריצים מסורים.

המשחק הבא בסדרה היה אמור להיות בלעדי לקונסולת ה-3DS הניידת - אך בעקבות דחייה של תאריך היציאה שלו, מעריצים רבים מאמינים שהוא יגיע גם ל-Vita. ב-Capcom, חברת המשחקים שמפתחת ומפיצה את המשחק, דחו את תאריך היציאה בחודשיים - פרק זמן שלדעת רבים יספיק להם בדיוק כדי להכין פורט של המשחק גם לקונסולה הניידת של סוני, שזקוקה נואשות למשחקים בסדר גודל כזה כדי לשפר את נתוני המכירות שלה.

צריך להבין: הגעה של Monster Hunter 4 ל-Vita היא לא עניין של מה בכך. אחד מהמשחקים הקודמים בסדרה היה אחת הסיבות בגינן קונסולת ה-PSP הפכה להצלחה גדולה ביפן - והגעתו של הפרק החדש ל-Vita תוכל ממש לשנות את גורלה, ולהפוך אותה מקונסולה כושלת להצלחה גדולה, לפחות בארץ השמש העולה. 

 

אך האם יש לשמועה הזאת אחיזה במציאות? כריסטיאן סוונסון, סגן נשיא קאפקום, פרסם הודעה בעניין, שטיפה ציננה את ההתלהבות: "לא הייתי מאמין לכל מה שאני קורה באינטרנט, כי זה יגרום לי להרבה אכזבות ותיסכולים". לא מדובר אמנם בהכחשה גורפת - אבל גם לא באישור.

בין אם ייצא ל-Vita או לא - Monster Hunter 4 צפוי לצאת בקיץ הקרוב, בשלב זה ביפן בלבד - ולהפוך ככל הנראה לאחד הנושאים המדוברים ביותר בקהילת הגיימרים היפניים. אם אתם סקרנים לבדוק את הסדרה שמשגעת את יפן, תוכלו לעשות זאת בקרוב מאוד בעזרת Monster Hunter 3 Ultimate - גירסה משודרגת של המשחק האחרון בסדרה, שתצא באנגלית במהלך פברואר לקונסולות ה-3DS וה-Wii U - או באמצעות אחד מהמשחקים הקודמים, שזמינים לרכישה בפלטפורמות שונות.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י