הרשמה

The Last of Us: המהדורות המיוחדות

סוני מכינה ים של מהדורות מיוחדות של The Last of Us. כי כולנו הרי שוחים בכסף

 מהדורה מיוחדת לכל פועל: סוני הכריזה אתמול על ים של מהדורות מיוחדות למשחק המתקרב The Last of Us, שצפוי להיות אחד המשחקים הגדולים האחרונים של קונסולת הפלייסטיישן 3. בחישוב מהיר - למשחק יצאו ארבע מהדורות מיוחדות - שתיים בארה"ב ושתיים באירופה. 

נתחיל מאמריקה, כי בכל זאת, ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות וכל זה. הגיימרים האמריקאיים יזכו לבחור בין "מהדורת ההישרדות" של המשחק, לבין "מהדורת ה-Post Pandemic". 

ה-Survival Edition תעלה 80 דולרים, ותכלול ספר אמנות בן 170 עמודים (שיהיה ניתן גם לרכישה בנפרד בחנויות ספרים), חוברת קומיקס, קופסת מתכת ייחודית, ותכנים דיגיטליים הכוללים גם תכני DLC למשחק, גם פסקול וגם אביזרים לאוואטר ה-PSN שלכם.

 

ה-Post-Pandemic Edition היא המהדורה השווה באמת. וב"שווה" אני מתכוון ל"שווה המון כסף". המהדורה תעלה לא פחות מ-160 דולר, ותהיה בלעדית לרשת החנויות GameStop. היא תכלול את כל התוכן ממהדורת ה-Survival (למעט ספר האמנות), בנוסף לפסל מרשים של ג'ואל ואלי, גיבורי המשחק, ועוד ערימה של תכנים דיגיטליים שיתנו לכם יתרונות במצב המולטיפלייר.

 

באירופה, ובעצם גם אצלנו, המהדורות קצת יותר צנועות. הן יכללו אריזה מיוחדת מקאנבס, ספר אמנות קטן, ספר קומיקס קטן, פוסטר, מדבקת כיסוי לבקר הפלייסטיישן 3 ופריטים דיגיטליים - כולל תלבושות The Last of Us לאנשי השק של LittleBigPlanet.

הגירסה המיוחדת האירופית תגיע בשתי אריזות: אריזת ג'ואל ואריזת אלי. כל אחת מהאריזות תכלול תכנים הקשורים לדמות הנושאת את שם המהדורה. כך למשל מהדורת ג'ואל תכלול את פרצופו המזוקן של ג'ואל על העטיפה, הפוסטר וכו' - בעוד מהדורת אלי תכלול את פרצופה של הדמות הנשית.

מחיר המהדורות האירפואיות עדיין לא יקבע. מה שכן ידוע הוא שהמהדורה של אלי תהיה בלעדית לרשת החנויות הבריטית GAME.  

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    09:27 25.01.2013 | sineye sineye

    שטויות

  2. 2

       | פורסם ע"י