הרשמה

הטאליבן כועסים: מלחמה זה לא משחק

הנסיך הארי השווה את שירותו הצבאי למשחק מחשב. בטאליבן הגיבו בזעם

 גם הטאליבן יוצא נגד משחקים. בערך. לפני מספר ימים, רואיין הנסיך הבריטי הארי, וסיפר על חיבתו למשחקי וידאו. הארי, שמשרת בימים אלה בצבא הבריטי, השווה בצורה מסויימת בין משחקים לבין שירותו הצבאי. הוא אמר שהוא נהנה במיוחד להטיס מסוק קרב בגלל שהוא אוהב לשחק ב-Xbox ובפלייסטיישן, ושהוא מרגיש שכישורי הטיסה שלו קשורים לכך שהוא קורע את חבריו ב-FIFA.

סביר להניח שהנסיך הצעיר דיבר בבדיחות הדעת, ושהוא לא באמת מאמין שלשחק ב-FIFA או Call of Duty באמת יכול להכין אנשים להטיס מסוקים - אבל אנשי הטאליבן החליטו לקחת את הדברים האלה ברצינות-יחסית - ושלחו תגובה נזעמת בה הם כינו את הארי "חולה נפש".

"המלחמה שאנחנו נמצאים בה היא מלחמה הרצינית, מסלחמה היסטורית, ומדובר בתנועת התנגדות חשובה בשביל האנשים שלנו", אמר דובר הטאליבן בעקבות דבריו של הארי: "ועכשיו מגיע הנסיף הזה ומשווה את המלחמה למשחקים שלנו, פלייסטיישן או איך שהוא לא קורא להם".

 

עם זאת, בטאליבן הדגישו כי הם לוקחים את הדברים בפרופורציה הנכונה. "אנחנו לא לוקחים את הדברים האלה מאוד ברצינות", הוסיף דובר הטאליבן, "כי כבר ראינו ושמענו על הרבה חיילים זרים, כובשים שהגיעו לאפגניסטן ויצאו עם בעיות נפשיות".

אז מה היה לנו? נסיך שמשווה לחימה למשחקי מחשב, וארגון טרור שקורה לבן המלוכה הבריטי חולה נפש. מי אמר שכל מה שמעניין את אנשי ארמון בקינגהאם זה ההריון של קייט?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    07:42 25.01.2013 | WarFox89 WarFox89

    גם אם זאת בדיחה - מה קשור כישורי טיסה ל-FIFA !?
    .... OMFG

  2. 2

    08:20 25.01.2013 | ברק מיכאל שמואל ברק מיכאל שמואל

    זה עשה לי תבוקר, תודה רבה.

  3. 3

    10:23 25.01.2013 | yossi465 yossi465

    LOWL

  4. 4

    16:47 28.01.2013 | gmonster gmonster

    ואו אני לא יודע אם לצחוק או לבכות.
    אז בסדר הנסיך יצא טיפה מפגר כי השווה טיסה לפיפא (ועוד בצחוק), אבל זה שהטאליבן לוקח את זה ברצינות ועוד מערער על כך שאסור להשוות משחקים למלחמה בגלל דבריו של הנסיך הארי זה כבר דיי מוגזם...ועוד הם קראו לו "חולה נפש".

    ...יהיה מעניין לראות אותם לוקחים את זה ממש ממש ברצינות עד כדי כך שיילמדו את החיילים שלהם להטיס מסוקים דרך פיפא:
    חייל:"אבל זה כדורגל!"
    המפקד:"מה לא שמעתה? זה נראה כמו כדורגל אבל זה לא...זה מכשיר אימונים לטייס!".
    O_O'
    אגב ארז יש אצלך הרבה טעויות כתיב שזה דיי מציק אז תנסה כמה שיותר לעשים לב לכתבות לפני שאתה מעלה אם הן צריכות פה ושם תיקוניי שגיאות.

  5. 5

       | פורסם ע"י