הרשמה

ג'יי ג'יי אברהמם ו-Valve ישתפו פעולה

היוצר של אבודים יעבוד עם Valve על משחק משותף - ואולי אפילו על סרט ל-Half-Life

 שיתופי פעולה כאלה כיף לראות: כנס D.I.C.E נפתח אמש בלאס-וגאס, בהרצאה משותפת של גייב נאוול, מנכ"ל חברת Valve וג'יי ג'יי אברהמס, הקולנוען שיצר בין השאר את סדרת הטלוויזיה "אבודים", ביים את הסרט האחרון בסדרת "מסע בין כוכבים" ומבחר לאחרונה לביים את הפרק הבא של "מלחמת הכוכבים".

במהלך ההרצאה, דיברו השניים על התכונות הדומות והשונות בין השפה הקולנועית לשפת משחקי המחשב, ואיך כל מדיום מתמודד עם אתגרים שונים כדי לספר סיפור מוצלח. כששניים מהאנשים המצליחים בתחומם עומדים על אותה במה להרצאה משותפת קשה לבקש יותר - אבל נאוול ואברהמס הצליחו להפתיע את הקהל, כשהכריזו בסוף ההרצאה שהם נמצאים בשיחות על "פרוייקט משותף".

ככל הנראה, בשלב זה הפרוייקט המדובר הוא משחק בעיצובו או על פי רעיון של אברהמס ובפיתוח Valve. השניים לא ממש פירטו אם כבר יש לאברהמס רעיון למשחק ומדובר במשחק שכבר נמצא בפיתוח, או שמדובר רק באפשרות לעבודה משותפת בעתיד. 

בנוסף, השניים גם אמרו שאברהמס הביע התעניינות בבימוי סרט על פי אחד מהמותגים המצליחים של החברה - Half-Life או Portal, אם יסתייע הדבר בעתיד.

 

למרות ששיתוף הפעולה הזה נשמע משמח מאוד - מוקדם מדי להתרגש ממנו: ג'יי ג'יי אברהמס הוא אחד מהקולנוענים העמוסים ביותר בעולם. בימים אלה הוא מסיים לערוך את הפרק הבא בסדרת "מסע בין כוכבים", ומייד לאחר מכן הוא יצטרף להתחיל לעבוד על ה-Star Wars הבא. במקביל לכך - הוא גם מפיק מספר סדרות טלוויזיה.

לא ברור מתי הבמאי יוכל למצוא זמן להתפנות לפרוייקטים נוספים - וגם אם הוא אכן יתפנה, הפרוייקטים האלה יוכלו לקחת הרבה מאוד זמן. 

מצד שני - חיבור בין ג'יי ג'יי אברהמס לאנשי Valve נשמע מוצלח במיוחד, ויוכל לספק יופי של משחקים וסרטים פוטנציאליים בעתיד. אנחנו בעד. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    04:33 09.02.2013 | ShockMan ShockMan

    היה סרט ל DOOM .. למה שלא יהיה ל HL (רמז- תעשו כברררר)

  2. 2

       | פורסם ע"י