הרשמה

Epic סוגרת את האולפן הבלתי-אפשרי

חצי שנה לאחר היווסדו - Epic סוגרת את Impossible Studio

 חזרו לשוק העבודה: חברת המשחקים Epic הודיעה כי היא סוגרת את אולפן המשחקים Impossible Studio שבבעלותה - חצי שנה בלבד לאחר שזה נוסד. במקביל לסגירת האולפן, החברה הודיעה כי היא מקפיאה בשלב זה את Infinity Blade: Dungeons, המשחק עליו עבדו אנשי האולפן בחודשים האחרונים.

Impossible Studio היה האולפן אליו נפלטו רוב עובדי Big Huge Games, אולפן המשחקים שהוציא לפני שנתיים את המשחק Kingdom of Amalur: Reckoning, ונסגר בעקבות התנהלות עסקית מפוקפקת של 38Studios - חברת המשחקים שמימנה את הוצאת המשחק, ופשטה את הרגל לפני כחצי שנה.

ב-Epic, שכנראה מאוד אהבו את העבודה של Big Huge Games, לא נתנו לאנשי האולפן הזדמנות לחתום אבטלה, וגייסו את רובם לאולפן החדש. אך כעת, שישה חודשים לאחר מכן, נראה שהשידוך הזה לא היה מוצלח.

"כשהחברים לשעבר של Big Huge Games פנו אלינו בשנה שעברה, ראינו הזדמנות טובה לעזור לקבוצה מצויינת של אנשים, ולאייש פרוייקט שהיה צריך צוות", כתב טים סוויני, אחד ממייסדי Epic. "זו היתה יוזמה מבורכת, ואנשי Impossible עשו מאמץ ראוי לציון - אבל בסופו של דבר זה פשוט לא עבד בשבילנו".

 

ב-Epic המתיקו את הגלולה בכך שהסכימו לשלם לאנשי Impossible Studio פיצויים לתקופה של שלושה חודשים, וגם העבירו לידי האולפן את זכויות היוצרים על שמו והלוגו שלו. בצורה זו, יוכלו אנשי האולפן לצאת לדרך עצמאית, או למצוא חברת משחקים אחרת שתסכים לקחת אותם תחת חסותה.

במקביל, נראה שיש כבר כמה אנשים ששמו עין על המפתחים החדשים שנפלטו לשוק העבודה. קן לווין מאולפני Irrational, שעובדים בימים אלה על BioShock Infinite, כבר אמר שהוא מתכוון להעסיק את חלק מעובדי האולפן. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י