הרשמה

האם זה יהיה בקר הפלייסטיישן 4?

תמונה של מה שנראה כמו אבטיפוס של בקר הפלייסטיישן 4 הודלפה לרשת

 האם ככה נשחק בשנה הבאה? האתר Destructoid העלה לפני מספר שעות תמונה של מה שנראה כמו הבקר הבא של הפלייסטיישן 4. בעקבות פרסום התמונה, אתרי גיימרים רבים ערכו בירורים עם המקורות שלהם - וציינו שלמיטב ידיעתם התמונה היא אכן של בקר הקונסולה הבאה של סוני, אך מדובר באבטיפוס בלבד, ושהבקר הסופי ככל הנראה יראה קצת שונה.

על פי התמונה, רוב השמועות ששמענו על הבקר הבא היו נכונות: הוא יכלול משטח מגע ואמצעי מובנה לזיהוי תנועה במרחב. כמו כן, נראה שהבקר יכלול סידור כפתורים קצת שונה מבעבר: הסטיקים האנלוגים רחוקים יותר ממה שהיו בבקרים הקודמים של החברה, וגם מעוצבים בצורה שונה. גם ה-D-pad זוכה לעיצוב שונה, שנראה כמו גירסה גדולה יותר של כפתורי הכיוונים מקונסולת ה-Vita. כפתורי הכתף יזכו ככל הנראה לעיצוב חדש גם הם - אך קשה לראות אותם בתמונה.

 

חידושים נוספים שניתן לזהות בתמונה כוללים כפתור חדש (אולי כפתור שיתוף), וחיבור חדש בחלק התחתון של הבקר - שאולי ישמש לחיבור אוזניות / מיקרופון, ואולי ישמש להטענתו. כמו כן, נראה שסוני הולכת בעקבות נינטנדו, ומוסיפה לבקר רמקול משלו.

ב-IGN פרסמו גירסה ברורה יותר של התמונה, הכוללת הסברים על כל החידושים:

 

סוני צפוייה להכריז על הפלייסטיישן 4 ביום רביעי הקרוב - אז וודאי ייחשף הבקר האמיתי במלוא תפארתו - ונוכל לדעת כמה הוא דומה לאבטיפוס שהודלף.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:44 15.02.2013 | ShiTDemoN ShiTDemoN

    מוזמנים לקרוא את מה שכתבתי בפורום PS3 על הדעה שלי על השלט.
    ספויילר: זה ממש טוב.

  2. 2

    19:57 15.02.2013 | WarFox89 WarFox89

    הבקר של PS3 נראה יותר טוב.

  3. 3

    11:46 17.02.2013 | sineye sineye

    די מכוער.

  4. 4

       | פורסם ע"י