הרשמה

בכיס הקטן: משחקים סלולריים חדשים ושווים

אח ווירטואלית לשריפת צעצועים, צפרדע שאוכלת חרקים ועוד משחקים ישראליים

 השבוע במדור המשחקים הסלולריים שלנו - הצדעה נוספת למפתחים הישראליים של חנויות האפליקציות. מי היה מאמין שיש כל כך הרבה כאלה?

אחת לשבועיים נביא לכם המלצות למשחקים סלולריים חדשים שיעשו לכם נעים בסמארטפון. הפורמט פשוט: שלושה משחקים חדשים, ועוד אחד קלאסי שאתם פשוט חייבים להוריד אם משום מה עדיין לא עשיתם זאת. אם יש לכם המלצות משלכם על משחקים שאתם חושבים שצריכים להיות כאן - זו הכתובת

השבוע אנחנו ממשיכים בהצדעה שלנו למפתחי המשחקים הסלולריים הישראליים. כי כשיש כל כך הרבה כאלה, וכשהתוצרת הישראלית לא פחות מוצלחת משל כל השאר - למה לא לפרגן?

החדשים

1. Little Inferno

 

Little Inferno הוא אמנם אינו משחק ישראלי לגמרי - אבל עומדים מאחוריו אותם אנשים שהכינו את World of Goo המופתי (שגם מככב השבוע בפינת המשחק הנוסטלגי המומלץ) - אחד מהם, רון כרמל, הוא ישראלי בעברו - ככה שהשורשים הצבריים אכן נמצאים שם.

המשחק, שזמין בשלב זה ל-iPad בלבד, הוא שילוב של סיפור אינטראקטיבי וצעצוע אלקטרוני. המשחקיות עצמה תדרוש מכם לרכוש כל מיני צעצועים, לזרוק אותם לאח הגדולה שתופסת את כל המסך, ולשרוף אותם. זה מתחיל פשוט, אך במהרה תצטרכו לעלות על צירופי-צעצועים ספציפיים שונים לפי רמזים - מה שיאפשר לכם להמשיך לשלבים הבאים. במקביל לכל זה - המשחק מדי פעם יזרוק לכם רמזים על העולם הביזארי בו ילדים קטנים צריכים לשרוף את כל הרכוש שלהם כדי לא לקפוא למוות.

זה מוזר, זה משונה - וזה פשוט מעולה. אם אתם מתחילים לשחק - אל תעזו להפסיק עד שתגיעו לסוף המשחק המפתיע. כן כן, לאח הוירטואלית הזאת יש סוף מפתיע.

Little Inferno
פיתוח: Experimental Gameplay Group
פלטפורמה: iPad
דרישות: iPad 2 ומעלה
מחיר: 19.90 שקלים
להורדה

2. Sparks

אם אתם בקטע של משחקי פאזלים כדוגמת טטריס או Bejewled, סביר ש-Sparks החדש יעשה לכם את זה. הבסיס הוא משחק Match 3 קלאסי - בו צריך להתאים לפחות שלושה "בלוקים" בצבעים זהים - אך מבנה המשחק דומה יותר לשל Angry Birds - עם חלוקה ברורה לשלבים ואתגרים.

המשחקיות פשוטה מספיק אך בהחלט מאתגרת, הגרפיקה צבעונית והכיף גדול - אם כי הפרסומות הקבועות בתחתית המסך די מעצבנות. כנראה שזה המחיר בשביל לקבל משחקים בחינם.

זמין רק למכשירי אנדרואיד.

Sparks
פיתוח: PlayScape
פלטפורמה: אנדרואיד
מחיר: חינם
להורדה

3. EatThemUp

 

ממשחק מחשה נעבור למשחק זריזות. ב-EatThemUp אתם משחקים צפרדע, שצריכה לאכול את כל הזבובים מבלי להפגע מדבורים ושאר מעופפים מסוכנים שרוצים לפגוע בכם.

המשחק כולל 60 שלבים מאתגרים למדי, סגנון גרפי משובב נפש והמון חרקים שצריך לאכול. יאם!

 

EatThemUp
פיתוח: עמית מעוז
פלטפורמה: iOS
מחיר: חינם
להורדה

הקלאסי

World of Goo

 

השבוע המשחק הקלאסי שלנו הוא לא רק קלאסיקה סלולרית - אלא משחק שנחשב לאחת הקלאסיקות הגדולות של כל תחום המשחקים העצמאיים (אינדי) בכלל. 

ב-World of Goo תצטרכו להשתמש ביצורים קטנים ודביקים כדי לבנות גשרים, סולמות ומבנים הנדסיים אחרים שיעזרו להם להגיע ממקום למקום. זה מתחיל פשוט למדי - אך במהרה הפיזיקה הופכת למאתגרת בטירוף, ותצטרכו לחשוב טוב טוב על הארכיטקטורה וההנדסה שמאחורי המבנים שלכם.

בנוסף למשחקיות מאתגרת וממכרת, המשחק גם מצטיין בתחום הגרפי: היצורים הקטנים של World of Goo חמודים בטירוף, ולפעמים תמצאו את עצמכם פשוט בוהים בהם במקום לשחק. אם עדיין לא יצא לכם לנסות את המשחק הקטן והנהדר הזה - למה אתם מחכים בדיוק?

World of Goo
פיתוח: 2D Boy
פלטפורמות: iOS, אנדרואיד
מחיר: 19.90 שקלים
להורדה: iOS, אנדרואיד

הטבלה לא משקרת

ניתוח מהיר של טבלאות האפליקציות הפופולריות ב-App Store וב-Google Play חושף עוד כמה משחקים חדשים ששווה לנסות ולהכיר. 

אצל אפל שולטים השבוע שני משחקים: הראשון הוא משחק חידות בשם 4pics 1word, שיציג בפניכם ארבע תמונות על מכנה משותף, אותו תצטרכו למצוא: השני הוא Lazros - משחק מחשבה בו תצטרכו להעביר קרן לייזר בין מראות שונות בלמעלה מ-120 שלבים שונים. 

 בחנות הישראלית של אפל אוהבים מאוד גם את Clear Vision 2 - משחק פעולה אלים למדי, בו אתם משחקים מתנקש שצריך לצלוף במטרותיו בעזרת רובה צלפים. 

 

באנדרואיד מתלהבים בעיקר מהמשחק החדש של אולפן Kairosft המצויין, שיאפשר לכם לנהל מלחמה מול דמויות משונות שנראות קצת כמו פוקימונים. הקאץ'? המשחק בינתיים ביפנית בלבד. 

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י