הרשמה

ל-Bioshock Infinite יהיה DLC

הכינו את הארנק: ל-Bioshock הבא כבר מתוכננות הרחבות בצורת תכני DLC

 Bioshock Infinite לא נגמר: חברת המשחקים 2K הכריזה כי היא מתכוונת לשחרר תכני DLC למשחק Bioshock Infinite, שלטענתה יוסיפו לו שעות של משחקיות, כמו גם כלי נשק חדשים, יכולות חדשות, דמויות חדשות וכמובן סיפורים חדשים. 

ב-2K ינסו לשכנע אתכם לרכוש את כל התכנים האלה מראש, בצורת "Season Pass" שיספק גישה לכל התכנים כשאלה ייצאו במחיר מוזל. ה'כרטיס' הזה יעלה 19.99 דולרים (או 1,600 נקודות מיקרוסופט, אם אתם בקטע של Xbox 360), ויכלול את כל שלוש חבילות ההרחבה המתוכננות. את הכרטיס העונתי תוכלו לרכוש כבר ביום בו יושק המשחק - זאת למרות שב-2K עדיין לא פרסמו מתי צפוייה לצאת חבילת ההרחבה הראשונה.

מי שישוכנע וירכוש את ה-Season Pass יקבל גם גישה לחבילת בונוסים שתהיה זמינה כבר בעת הרכישה, ותכלול שדרוגים שונים לכלי נשק ויכולות הדמות הראשית. תכני ה-DLC האלה מצטרפים למספר תכנים נוספים שהוכרזו, ויוענקו לגיימרים שיזמינו מראש את המשחק עצמו. תכני DLC אלה יכללו גישה לחפצים בלעדיים, 500 דולרים (לא אמיתיים - אלא כסף שיינתן בתוך המשחק) ובונוסים נוספים. עדיין לא ברור אם הבונוסים למזמינים מראש יהיו זמינים גם בישראל.

 

Bioshock Infinite ייצא בסוף מרץ, אחרי חודשים ארוכים של דחיות. מי שציפה שהוא יוכל לרכוש את המשחק עצמו ולחוות ככה את כל מה שיש לו להציע כנראה יתאכזב מתכני ה-DLC שהוכרזו - שכן הם בעצם אומרים שצריך להשקיע עוד כמה עשרות שקלים במשחק כדי לקבל את הסיפור המלא.

מצד שני, נראה שהפעם תכני ה-DLC מגיעים בנוסף לתכנים הכלולים במשחק - ולא במקומם. ב-2K מבהירים שצוות הפיתוח של Bioshock Infinite עובד על התכנים האלה בימים אלה ממש - אחרי שהמשחק עצמו הזדהב והועבר לשכפול המוני - ושלא מדובר בתכנים שכבר נמצאים בדיסק אך דורשים תשלום נוסף כדי לגשת אליהם.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    08:28 26.02.2013 | WarFox89 WarFox89

    " Bioshock Infinite לא נגמר"
    - Bioshock Infinite עוד לא התחיל !!!

    סעמק נמאס כבר מהחברות האלה שמנסות לחלוב מהצרכנים עוד ועוד כסף בתכני ה-DLC ועוד עם "מעבר עונתי" שזה עושה להם כיסוי תחת לזה שאנשים יקנו הכל עד הפרוטה האחרונה עוד לפני שהם בכלל יודעים אם הם יואהבו את המשחק הזה בכלל.

  2. 2

       | פורסם ע"י