הרשמה

שרתי Sim City לא עומדים בעומס

דוגמה חדשה ללמה משחק שמחייב חיבור לאינטרנט זה לא תמיד רעיון טוב

 סליחה, תקלה: גיימרים רבים שרכשו את Sim City החדש, שיצא אמש לחנויות בארצות הברית, גילו שהם אינם מצליחים להתחבר לשרתי האונליין של המשחק. מכיוון שהמשחק דורש חיבור רציף לאינטרנט - כל מי שלא מצליח להתחבר לשרתים הנ"ל ננעל למעשה מחוץ למשחק - ולא יכול לשחק בו בפועל.

על פי עדויות רבות ברשת, העומס הרב שנוצר על השרתים הפך את המשחק ללא שחיק. שחקנים רבים מדווחים לא רק על תקלות בחיבור, אלה גם על תקלות שרתים שתוקפות אותן תוך כדי משחק וגורמות למשחק להתרסק מבלי לשמור את ההתקדמות שלהם. עם זאת, העומס מורגש ככל הנראה רק בחלק משבעת השרתים שהוקצו למשחק - כך שישנם לא מעט גיימרים שמצליחים לשחק בו ללא הפרעות. 

תקלות החיבור הן בדיוק מה שכל מתנגדי ההחלטה להפוך את SimCity למשחק אונליין חששו ממנו: למרות שב-EA הבטיחו שהמעבר לרשת נעשה כדי להרחיב את עולם המשחק ולאפשר לכמה שחקנים ליצור מחוזות שלמים משותפים ולא להגביל את עצמם רק לעיר אחת - בפועל הצעד הזה פוגע בגיימרים, ואינו מאפשר לרבים מהם לשחק במשחק עליו שילמו.

 

אם הסיפור הזה נשמע לכם מוכר - הסיבה היא כנראה כי מדובר בשידור חוזר כמעט מדוייק של מה שקרה כשבליזארד הוציאה את Diablo III עם מגבלה דומה. גם אז השרתים של החברה לא עמדו בעומס - והשחקנים נשארו נעולים מחוץ למשחק. במקרה של בליזארד - לחברה לקחו כמה ימים לפתור את בעיות העומס, ועוד כמה שבועות כדי לפתור את שאר תקלות הרשת של המשחק.

ב-EA מבטיחים שהטיפול שלהם בבעיה יהיה מהיר יותר. אחד מנציגי החברה מסר ל-Eurogamer כי מהנדסי הרשת לומדים מהתקלות, ופועלים לתקן את כולם במהירות האפשרית. לפי דבריו, כשיושק המשחק בבריטניה ובאירופה ביום שישי הקרוב כל התקלות כבר צפויות להיות מאחוריו. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י