הרשמה

Rift הופך לחינמי

עוד משחק תפקידים מאמץ את מודל Free-to-Play.

משחק התפקידים ההמוני-פנטסטי, Rift, עתיד לעבור למודל Free-to-Play החל מה-12 ביוני. כך נמסר היום מחברת הפיתוח של המשחק, Trion Worlds. המשמעות היא ששחקנים חדשים יוכלו להירשם למשחק ולהנות מכל המבוכים, שלבים ועדכוני תוכן עתידיים של Rift מבלי להשקיע אגורה.

לשם שינוי, המעבר למודל Free-to-Play לא נעשה כמהלך נואש לשרוד כלכלית. ההיפך הוא הנכון – Rift הכניס ל-Trion Worlds רווחים של לא פחות מ-100 מיליון דולר בשנה החולפת. הסיבה האמתית לנקיטת צעד זה היא מסע שכנוע שערכה קהילת השחקנים בפני ההנהלה, שלמרבה ההפתעה הצליח.

"הקשבנו בתשומת לב לפידבק שהתקבל מהשחקנים שלנו", מסבירים בהנהלת Rift, "ועכשיו אנחנו מוכנים לשווק את Rift כחוויה חינמית". מי שעדיין יטרח לשלם דמי מנוי יקבל כמה בונוסים משמעותיים לצבירת ניסיון, מהירות חיית רכיבה ועוד. בנוסף, החנות הוירטואלית של Rift תתרחב ותציע מגוון שפצורים קוסמטיים למי שמרגיש שכבד לו מדי בכיס הלא-וירטואלי.

Rift מצטרף לרשימה הולכת ומתארכת של משחקי תפקידים שאימצו את המודל הכלכלי של Free-to-Play, ביניהם Lord of the Rings Online ו-Star Wars: The Old Republic. בינתיים המלך של הז'אנר, World of Warcraft, מתעקש ללכת נגד הזרם ומציע תוכן בחינם רק עד רמה 20 מתוך 90.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    21:05 15.05.2013 | adartzt12 adartzt12

    לדעתי מודל כזה למשחקים כאלה יותר משתלם כלכלית
    הם יכולים להרוויח הרבה כסף מפרסומות ומכירת דברים

  2. 2

    21:14 15.05.2013 | tom1187 tom1187

    מעולה, תמיד היה נראה לי משחק מעניין

  3. 3

       | פורסם ע"י