הרשמה

מנוע Frostbite בדרך לקונסולות הניידות

האם נשחק Battlefield 3 בנסיעות משעממות באוטובוס?

חברת EA DICE מפתחת מנוע גרפי חדש בסדרת Frostbite, שלפי מקורות בחברה אמור "להגיע לכל פלטפורמה ניידת גדולה בשוק". המנוע החדש עונה לשם Frostbite Go, ומעבר לזה אין לנו כרגע שום מידע נוסף.

רק כדי לסבר את האוזן, המנוע הגרפי הנוכחי, Frostbite 2, הוא הטכנולוגיה שבזכותה משחק הפעולה-צבאי הפופולארי Battlefield 3 ומשחק המירוצים Need For Speed: The Run נראים כפי שהם היום. אמנם עוד לא נאמר דבר בנושא, אך אני מריח Battlefield 3 על קונסולה ניידת בנסיעות משעממות באוטובוס. ואתם?

בין אם הפנטזיה הקטנה הזו תתממש ובין אם לא, EA DICE עובדת במקביל גם על היורש הגדול של הסדרה, Frostbite 3, שעתיד להריץ את משחק ההמשך Battlefield 4, את משחק התפקידים Dragon Age III: Inquisition ואת הכותר הבא בסדרת Mass Effect.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:41 16.05.2013 | gmonster gmonster

    בעניין שלי גרפיקה לא מעניינת אותי אולי משפרת את ההנאה קצת במשחק אבל רק אם המשחק טוב כי אז זה סתם משעמם עם גרפיקה שתפוצץ לי את כל המארז במחשב...אגב לפי דבריו של מנכ"ל חברת קרייטק "גרפיקה עושה את כל המשחק" זה בולשיט! (כמובן שזה לא הציטוט עצמו זה פשוט מה שהוא ניסה להגיד בדבריו) והאמת המעבר בין פרוסבייט 2 ל3 בטווח כל כך קצר מעצבן אותי כי המנוע עדיין לא הראה הרבה ממה שהוא יכול להראות וישר עברו למנוע הבא! שזה מאוד לא בסדר מצד החברה...לדעתי. קיצר מקווה לטוב והמעבר של המנוע לקונסולות הניידות....בסדר נראה מה כבר יצא מזה T_T.

  2. 2

    20:04 16.05.2013 | WarFox89 WarFox89

    ל-1 : FB3 זה מנוע ה-FB2 פשוט משודרג עם פאצ'ים ותיקונים. מה באמת חשבת שכל משחק חדש הם יושבים לכתוב מנוע חדש מאפס ?

  3. 3

    15:49 19.05.2013 | gmonster gmonster

    בוא אגיד לך את זה כך...האנריל 3 לדוגמה מנוע משנה 2006 אני לא ממש זוכר עד היום נימכר וכל זה.....שופר שופצר הישתפר ועדיין נקרא U3 ולא זה לא U4 או 5 אבל כשהראו את הU4 ראו הבדל ואני מדבר על הבדל גדול וזה לא אותו המנוע במאה אחוזים...אולי אותו בסיס אני לא מבין כל כך גדול במנועים גרפים אבל יש קצת ידע...קיצר מה שאני מנסה להגיד זה כך...מנוע משנת 2006 מצליח להשתפר ולהשתפצר וכל זה ועדיין נקרא על אותו שם...לעומתו הפרוסבייט שאולי השתפצר אחרי שנתיים הופך להיות 3...זה לא נשמע הגיוני...כי זה מנוע גרפי חדש זה למה זה 3 ולא 2 משופר למרות שהמנוע השני עוד יכול להביא ביצועים טובים כמו המנוע השלישי פשוט לא ידוע למה הם עברו כל כך מהר ל3.

  4. 4

       | פורסם ע"י