הרשמה

נחשף תאריך היציאה של ה-PS4

ופרטים נוספים ממסיבת העיתונאים של סוני

אתמול בערב (שלישי) נערכה מסיבת העיתונאים של Sony בכנס Gamescom בגרמניה, שם בין השאר הוכרזו מחיר ה-PS4, תאריכי ההשקה העולמיים וירידות מחירים של ה-PS3 וה-PS Vita. למרות שסוני השאירה את הפרט הזה לסוף המצגת, אנחנו נעשה לכם ספוילר ונגלה שקונסולת ה-PS4 תושק בארה"ב ב-15 לנובמבר ובאירופה ב-29 לנובמבר, במחיר של 399 יורו באירופה ו-399 דולר בארה"ב. אז מה עוד היה לנו במסיבת העיתונאים של סוני?

ממשק דינמי חדש:

הממשק החדש של ה-PS4 מאפשר לשחקנים לחוות עולם חדש של אפשרויות. מסיבת העיתונאים התחילה כאשר שוהיי יושידה(Shuhei Yoshida) מנכ"ל Sony Computer Entertainment, התיישב על כסא והתחיל להתעסק עם הממשק החדש לפני שהתחיל לשחק ב-Killzone: Shadowfall. הוא נכנס למשחק בזמן שראה סרטון הדגמה והעלה צילום מסך ל-Twitter. כל זה כדי להראות שסוני התנערה סוף סוף מהממשק המיושן של ה-PS3 לטובת משהו יותר ויזואלי ואינטואיטיבי.

Gran Turismo 6 יוצא בספטמבר ל-PS3

לאחר ההדגמה הקצרה נשיא SCEE, ג'ים ריאן (Jim Ryan), עלה לבמה והראה קדימון ל-Gran Turismo. המשחק יהנה ממגוון רחב של מכוניות קונספט, דבר הנעשה בשיתוף פעולה עם יצרני המכוניות, ובמקרים מסויימים מספר מהמכוניות האלה יראו אור. תכונית המכוניות נקראת "Vision Gran Turismo". מה זה אומר בעצם? שיצרני המכוניות יוכלו להשתמש במנוע המשחק כדי ליצור דגמי קונספט לעיצובים שלהם, והדגמים החדשניים האלה יגיעו ישר לידיים שלנו במשחק. זאת בהחלט אחת ההכרזות היותר מעניינות וחדשניות ששמענו עד כה בז'אנר המירוצים.

מטפחים את סצינת האינדי

במהלך הכנס Sony בחרו להראות סרטון בו מוצגים מפתחי משחקים של חברות עצמאיות(Indie), בה הם מספרים על עוצמתה של הקונסולה החדשה, הליין-אפ החזק שהיא מציגה איתה ואת השאיפות להביא לשחקנים מכל העולם את המשחקים שהם רוצים בצורה הטובה ביותר.

Sony הבטיחו שהם לא רק ידאגו למפתחים בצורה פיננסית אלא גם ידאגו להביא להם את ערכות הפיתוח שלהם כדי שהמשחקים יתאימו לפלטפורמת ה-PS4, ולהבטיח את מגוון המשחקים עם יציאתה של הקונסולה.

לאחר מכן, שהיד אחמד(Shahid Ahmad), מנהל המחלקה העסקית של SCEE, הכריז על Rouge Legacy, Wasteland Kings ו-Hotline Miami 2 שיהיה זמינים ל-PS4 ול- PS Vita.

יוצר המשחק Thomas Was Alone, מייק ביטל(Mike Bithell), הכריז כי הוא והסטודיו שלו עובדים כרגע על משחק חדש שיהיה זמין בלעדית ל-PS4 וה-PS Vita ב-2014. Guns of Icarus Online הוכרז גם הוא ל-PS4.

Playroom בחינם, סתם בשביל הכיף

פונקציית ה-PlayRoom היא לא בדיוק משחק אלא משהו לכייף איתו – היא תכלול מגוון מיני-משחקים שיאפשרו לנו להציף את הסלון ביצורי PlayStation קטנים ולהפעיל אותם בדרכים שונות. הפונקציה תהיה מותקנת מראש ב-PS4 ותשתמש במצלמת PS מותאמת. בסרטון קצר שהוצג, היה אפשר לראות מיני משחקים שמיועדים ל-PlayRoom ואפשרות זיהוי פנים.

לאחר ביקוש גדול מצד המעריצים, Sony הכריזו ש-Minecraft יהיה זמין ל-PS4. משחק נוסף בשם War Thunder יהיה זמין וחינמי בלעדית ל-PS4. בנוסף, נחשפו טריילרים חדשים למשחקים כמו Infamous: Second Son ו-Gone to Rapture שהוכרז לראשונה.

מה אתם חושבים על ההופעה של סוני? אחרי שראינו ושמענו על שתי המתחרות, מי לדעתכם היא הקונסולה המובילה של 2013 Gamescom?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י