הרשמה

טריילר בועט ומרהיב ל-UFC

לא תאמינו כמה טוב זה נראה

EA הציגה אתמול בכנס Gamescom את UFC, אחד ממשחקי הספורט המרכזיים והחשובים ביותר של EA Sports לצד Fifa, Madden ו- NBA Live. ההצגה התמקדה בהתחלה בספורט ה-MMA (אומנויות לחימה משולבות) עצמו והבהירו שמדובר בספורט עם הצמיחה הכי גדולה של ימינו, ובין השורות – אמרו שאיגרוף כבר לא מספיק מעניין, ולכן הם לא עובדים כרגע על עוד משחק בסדרת Fight Night.

בנוגע לחידושים בגזרת המשחקיות, יש לא מעט מהם: התנועה תהיה מדוייקת יותר, סימולציית הפגיעה\ספיגה תהיה מציאותית יותר והלוחמים יתנהגו בדיוק כפי שמצופה מבני אדם אמיתיים: יתעייפו, יזיעו, יראו הבעות פנים מביכות, ימתחו שרירים וכמובן – יקבלו הרבה מכות.

בגזרת הגרפיקה אפשר לראות משחק שונה לגמרי מקודמיו – הדמויות נראות אנושיות להחריד, ומזוויות מסוימות קשה להבחין אם מדובר במשחק או צילום אמיתי. אפקטים כמו זיעה היו קיימים גם בדור הנוכחי אך בדור הבא, EA לקחו את זה לרמה אחרת לגמרי וכעת אפשר להבחין בשרירים קפוצים, ורידים בולטים והבעות פנים מלאות – כל אלה קורים בצורה דינאמית ונותנים את התחושה שזה בכלל לא משחק אלא קרב שמתרחש כרגע במסך הטלויזיה. EA הדגישו שוב ושוב כי מדובר בגרסאת קדם-אלפא וכי התוצר הסופי צפוי להיות הרבה, הרבה יותר מרשים.

UFC יגיע אלינו בקיץ 2014 לקונסולות הדור הבא.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י