הרשמה

שחקו ב-Neonball – משחק פאזל כחול לבן

פלאשבק חינמי למשחקי הארקייד של פעם

הכירו את Neonball – משחק פאזל\ארקייד זורם ומאתגר שהגיע אלינו מ-Retrom – חברת פיתוח ישראלית עם הרבה אהבה למשחקים של פעם. ב-Neonball, נצטרך להקפיץ כדור האנרגיה שלנו בין קווי החשמל עד נקודת הסיום. כמובן שזאת לא משימה כל כך פשוטה – את הדרך נצטרך לנווט בין מגוון מכשולים שיבחנו את הרפלקסים, החשיבה והסבלנות שלנו. בעולם העתידני של Neonball, האנושות נאבקת על משאבים ונאלצת להצטמצם בחשמל. כל האזרחים שרוצים לגור ב-Neon City, העיר היחידה שעדיין משתמשת בחשמל, חייב לעבור מבחן מיוחד שיוכיח את יכולותיו ויבטיח שיש לו מספיק כבוד לחשמל והשימוש בו – המבחן הזה הוא Neonball.

Neonball הוא פרי העבודה של שנה וחצי מתישות במיוחד עבור ירון גרנות, טל רודנשטיין, אורי ברוסילובסקי וקלאוס לאונד – צוות Retrom. ההשראה ל-Neonball הגיעה ממשחקי הארקייד חסרי-הפשרות של שנות התשעים, בהם הדרך היחידה שהיתה לנו ללמוד את כל סודות המשחק היתה "לשמוע על זה מחברים בבית הספר" לדבריו של ירון גרנות, אחד המפתחים. ירון ושאר צוות מאמינים ש"פחות זה יותר", ופיתחו משחק שקל ללמוד וקשה להתמחות בו: "עוד דבר שניסינו להגשים כסוג של מחאה על המשחקים כיום, זו העובדה שנאונבול מכיל מעט מאוד פונקציות - קרי מקשים, פיצ'רים בשלבים וכו... אבל למרות זאת אנחנו רוצים להאמין שהוא ממצה את כל אחד מהפיצ'רים שלו עד הסוף, בניגוד להרבה משחקים חדשים יותר שמוסיפים הרבה פיצ'רים נוספים אבל לא מחדדים באמת את כולם".

תוכלו לשחק ב-Neonball בחינם דרך אתר Newgrounds בלינק הזה, או דרך עמוד הפייסבוק של Retrom בלינק הזה. אם אתם מרגישים שנדרש עוד קצת שכנוע או שמשעמם לכם בזמן שהמשחק נטען, צפו בטריילר המשחק למטה.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י