הרשמה

סרטון משחקיות חדש ל-Wolfenstein: New order

הצצה להרפתקאה החדשה נגד הנאצים הישנים

בחודש שעבר, Wolfenstein: The New Order הוצג בתערוכת Gamescom והראה לנו קצת מהמשחקיות המטורפת שמחכה לנו בעולם העתידני וגדוש-הנאצים. אתר VG247 קיבל גישה בלעדית למשחק והביא לנו ראיון מיוחד עם מפתח המשחק, ביחד עם סרטון משחקיות המתאר את הפתיחה של המשחק.

בקטע הפתיחה תוכלו לראות המון כלי נשק וחיילים נאצים, ואת אפשרויות המשחק החדשות שהמשחק עצמו מציע. בין האפשרויות החדשות של המשחק, הוכרז כי נוכל לשלוף 2 רובי סער באותו הזמן או לנצל את הסביבה כדי להוציא חיילי אויב ממחסה או לחסל אותם לחלוטין. לדוגמא, אם תראו חייל אויב מתחבא מאחורי קיר עץ - תוכלו פשוט לחורר את הקיר עד שהוא ישאר ללא מקום לברוח ויהיה מוכרח לסגת למחסה אחר (אם הוא בכלל ישאר בחיים).

בנוסף, קיבלנו הצצה לדמות נוספת במשחק: חייל סקוטי בשם פרגוס (Fergus). פרגוס נמצא כדי להשחיז את העלילה וכמו שאנו רואים בסרטון – עושה הרבה כדי להעלות את מצב הרוח ולהכניס אותנו לאווירה מהנה של הרג נאצים.

Wolfenstein: The New Order מתוכנן לצאת ברבעון הרביעי של השנה הנוכחית עבור קונסולות הדור הנוכחי, קונסולות הדור הבא והמחשב האישי. תוכלו להנות מהראיון והדגמת המשחקיות בסרטון הבא:

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י