הרשמה

Killzone:Shadow Fall פרטים חדשים על המולטיפלייר

יש אפילו כמה חידושים מעניינים

Guerrilla Games חשפו פרטי מצב מרובה המשתתפים הראשונים למשחק Killzone: Shadowfall ל-PS4.

כפי שפורט באתר הרשמי של Killzone, אחד המאפיינים המעניינים ביותר בכרזה על התכנים למשחקים מרובי משתתפים הוא ש-22 כלי נשק שונים יהיו זמינים לכל שחקן מנקודת ההתחלה. לא צריך להגיע לרמה מסויימת או לסיים מטרות ספציפיות כדי לפתוח את הנשקים. מפתחי המשחק מבטיחים כי הם יתנו לשחקנים ליהנות מתוכן להורדה נוסף עם הזמן במטרה לשפר את חווית המשחק, ואפילו יוציאו את רכיבי מצב מרובה המשתתפים (כמו מפות ומצבי משחקי משחק) בחינם לשחקנים במטרה לא לפגוע בבסיס השחקנים המשחק משחקי יריות ברשת ולחלק אותם ל"מי ששילם" ו"מי שלא שילם" על התוכן הנוסף.

רשימת המאפיינים המלאה:

מכניקת תנועה של השחקן:

רוב התנועות שתבצעו בעלילת הסיפור לשחקן היחיד, יהיו זמינות גם במצב משחק מרובה משתתפים. זה כולל את האפשרות להיכנס, לצאת ולהישען בתוך מחסה. מערכת התקיפה הידנית שהוצגה בעלילת הסיפור תהיה זמינה עם סגנונות תקיפה חדשים כמו נחיתה על אויב מגובה.

נשקים:

מצב מרובה המשתתפים מאשר לשחקן להנות מ-22 נשקים שונים ישר מתחילת המשחק. המטרה של השחקן היא להתמקצע בנשק המועדף עליו כבר מהתחלה, מאשר לעבוד קשה רק כדי לפתוח אותו מלכתחילה. לכל נשק יש דינמיקה שונה ולמרות שהמספר לא נראה גבוה במיוחד, אל תשכחו שיש מגוון שיפורים ותוספות לכל אחד מהנשקים.

שיפורים לכלי הנשק:

ישנם 19 שיפורים לכלי הנשק במצב מרובה משתתפים. על מנת לפתוח את אותם שיפורים תצטרכו לסיים משימות או מטלות בזמן שאתם משחקים. אותם שיפורים יכולים להקל עליכם בזמן מלחמה עם הקבוצה היריבה לשנות לכם את סגנון המשחק ולהתאים את הטקטיקה שלכם ביחס לזאת של הקבוצה היריבה.

תפקידים ויכולות בשדה הקרב:

ישנם שלושה תפקידים (קלאסים) שונים שתוכלו לקחת בשדה הקרב ו-12 יכולות מיוחדות. כל תפקיד ישולב עם 2 יכולות שונות לבחירתכם, המאפשר לשחקן לבנות את סגנון הלחימה שלו נגד האויב. על התפקידים והיכולות נרחיב במהלך השבועות הבאים, אבל כרגע אנחנו יכולים לספר כי אחת מהיכולות תהיינה להציב נקודת Respawn נוספת בכל מקום שנרצה במפה.

אזורי מלחמה מותאמים אישית:

אזורי מלחמה המשתנים לפי המטרה בכל שלב. במשחק החדש תוכלו להנות מ-8 אזורי מלחמה כש-4 מהם חדשים לגמרי וכולם ניתנים להתאמה אישית. אם בחרתם בסגנון התאמה מסויים ונהניתם ממנו, תוכלו לשתף אותו ברשת ולשחק עם שחקנים אחרים או לקפוץ לאזורי מלחמה שנוצרו ע"י שחקנים אחרים, לדרג, לשתף ולהנות עם כל הקהילה.

כבוד קרב:

כבוד קרב היא שיטת בונוסים חדשה שתזכה את השחקן ביתרונות כמו ריצה ארוכה יותר וספיגה מופחתת של נזק בהתאם לנקודות שהשחקן ירוויח בכל סיבוב. שיטת הבנוסים תהיה פעילה רק בזמן שהשחקן ישחק בישיבה אחת רצופה. לאחר ניתוק ממצב מרובה המשתתפים, השחקן יצטרך להתחיל לאסוף נקודות מחדש על מנת להפעיל את אותם בונוסים.

תוכן נוסף לאחר שיווק המשחק:

Killzone: Shadow fall יספק לקהילת השחקנים שלו עוד תוכן להורדה במהלך השנה על מנת למשוך שחקנים חדשים ולהשאיר ותיקים. כל מפות התוכן המרובה משתתפים שישוחררו יהיו זמינות לשחקנים בחינם.

Killzone: Shadow fall יושק ביחד עם קונסולת ה-PS4 ב-15 בנומבר בארה"ב וב-29 בנובמבר באירופה ו-32 מדינות נוספות. למי שתהה – ההשקה בישראל צפויה לקרות סביב ההשקה האירופאית בסוף חודש נובמבר\תחילת דצמבר באדיבות ישפאר, המשווקת הרשמית של סוני בארץ.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י