הרשמה

פרטים חדשים נחשפו על משחק האינדי BroForce

כל גיבורי הילדות שלנו בקרב אחד נגד אויב משותף

משחק האינדי BroForce מתחיל לעשות גלים בסצינת האינדי ולתפוס את מקומו בתור אחד הכותרים המצופים ביותר לשנה הקרובה. מדובר במשחק אקשן-פלטפורמה עם גישה אולד-סקולית רוויית פיקסלים, אבל למרות שיש עוד הרבה כאלה בחוץ – BroForce הוא המשחק היחיד שנותן לנו לחסל טרוריסטים עם גיבורי האקשן של שנות ה-80 וה-90 כמו בלייד, אינדיאנה ג'ונס, רמבו, מיסטר טי, ווקר, מקגייבר והרשימה עוד ארוכה. לא מזמן קיבלנו מהמפתחת Free Lives טעימה ראשונה וחינמית למשחק בצורת ה-"Brototype", גרסאת בטא פתוחה למשחק עם כ-15 דמויות וכ-20 שלבים מתוך המשחק. המשחק כבר קיבל אור ירוק ב-Steam Greenlight וצפוי להגיע בקרוב לפטפורמה האהובה עלינו דרך תוכנית הגישה המוקדמת (Steam Early Access).

השבוע, התגלו עוד פרטים על המשחק בראיון של המפתחת Free Lives עם אתר GameX. אם כרגע יש לנו גישה לכ-15 דמויות, במשחק המלא נוכל לשחק עם כ-50 דמויות שונות מסרטי האקשן שגדלנו עליהם. למרות שהמשחק תומך בארבעה שחקנים במקביל, ה-Brototype תומך בפונקציה הזאת רק באופליין, כלומר על מחשב אחד – אך Free Lives אישרו כי הם עובדים על מצבי הרשת של המשחק וכי הוא יכנס לשלבי בטא בקרוב.

אז מה עוד אנחנו יכולים לצפות מהמשחק המלא שיושק בשנה הבאה? חוץ מדמויות נוספות, ניתקל גם בהרבה יותר שלבים ואיזורי קרב שונים כמו שלבים בהשראת "הנוסע השמיני" או ערים פוסטאפוקליפסיות. מעבר להרפתקה הראשית, נוכל לשחק גם בקרבות Deathmatch נגד חברים כדי לענות על השאלה הנצחית "מי ינצח בקרב יריות – צ'אק נוריס או רמבו?". מצב זה זמין כבר עכשיו למי שהזמין את המשחק מראש באתר הרשמי, ובראיון הוזכר מצב משחק נוסף חדש: מצב זה נועד להעלות את רמת האתגר של המשחק עד הקצה ולהעמיד בפנינו אתגרים קצרים שירוצו אחד אחרי השני בסגנון WarioWare. נצטרך, למשל, לנטרל ראש נפץ של טיל בזמן שהוא עף או להציל בני ערובה המוקפים בחביות נפץ ואויבים.

BroForce זמין כעת בחינם בבטא הפתוחה ובחודשים הקרובים הוא צפוי לקבל גרסאת בטא מורחבת שתהיה זמינה עבור המזמינים מראש. לקראת סוף השנה הוא צפוי להגיע ל-Steam Early Access וההשקה המלאה צפוי להגיע במהלך 2014, "כשהוא יהיה מוכן".

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י