הרשמה

Forza 5 מנצל את הטריגרים בטריילר חדש

כיצד ההדקים של שלט ה-Xbox One יכולים לשפר את חווית הנהיגה שלנו?

אחד הקרבות היותר בולטים שנראה עם פתיחת הדור של הגיימינג הוא הקרב הרצחני בין משחקי המירוצים. לצד מתחרים אוניברסליים כמו Need for Speed, שני המשחקים הבלעדיים יתחרו ראש בראש על ליבם של השחקנים: Forza Motorsport 5 בתור הכותר הבלעדי של ה-Xbox One, ו-Driveclub בתור הבלעדי של ה-PS4. היום אנחנו מקבלים סרטון חדש שעלול להטות את הכף לכיוון של מיקרוסופט: בסרטון אנחנו פוגשים את מייג'ור נלסון ממיקרוסופט ביחד עם הבמאי הקריאייטיבי של Forza 5, ומקבלים הסבר מפורט על הפוטנציאל העצום של ההדקים החדשים בשלט ה-Xbox One.

בשלט החדש, ההדקים יתנו לנו פידבק ספציפי שלא מגיע מהרטט של מרכז השלט (כמו בשלט של ה-Xbox 360) אלא מכל הדק בנפרד. לפיצ'ר הקטן הזה יתגלו עוד הרבה שימושים בהמשך (בדגש על משחקי יריות) אבל בינתיים אנחנו מגלים מה ישתנה בחווית המשחק שלנו ב-Forza 5 וכנראה גם משחקי מירוצים אחרים שיושקו ב-Xbox One. מאחר ושני ההדקים מדמים את דוושות הגז והבלם שלנו, שניהם "יתנהגו" יותר כמו דוושה ויתנו לנו פידבק שאנחנו יכולים להרגיש. למשל, בעת בלימה נוכל להרגיש מתי הגלגלים עומדים להינעל או בעת האצה – נוכל להרגיש אם הרכב מתחיל לאבד שליטה, במיוחד כאשר אנחנו יורדים מהכביש.

Forza 5 יושק בלעדית ל-Xbox One  ויהיה זמין עם השקת הקונסולה בנובמבר. מה דעתכם על היתרונות של שלט ה-Xbox One על משחקי מירוצים ו-Forza 5 בפרט? האם זה יהיה מספיק כדי לעשות את ההבדל ולהביא את Forza לנצחון?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י