הרשמה

הוכרז משחק חדש בסדרת Deus Ex

משחק רשת למחשב וקונסולות הדור הבא

סדרת משחקי האקשן\תפקידים Deus Ex אמנם לא זוכה למשחק בשנה כמו Call of Duty או Assassin's Creed, אבל אחרי ההצלחה של המשחק האחרון בסדרה – Deus Ex: Human Revolution, ידענו שלא יקח הרבה זמן עד שיגיע משחק חדש. והנה, חברת Eidos Montreal הכריזה על משחק חדש בשם Deus Ex: Universe.

Deus Ex: Universe יהיה משחק המיועד למחשבי ה-PC וקונסולות הדור-הבא, ויקח חלק חשוב בעולם הקודר ש-Eidos Montreal יצרו. "הרעיון מאחורי Deus Ex: Universe הוא ליצור עולם מתמשך, מתרחב ועולם משחקים המתקשר למשחקים היוצרים את בססי העולם", כך רושם דויד אנפוסי(David Anfossi), ראש Eidos Montreal בבלוג החברה. "זאת התחייבות מצידנו להביא תוכן משמעותי המרחיב את הכותר על בסיס קבוע ולהעביר קונספירציה בעלת משקל אשר תיפרס למספר משחקי Deus Ex, במטרה ליצור חוויה חזקה ומרתקת מתמיד."

אנפוסי מציין כי יקום המשחק לא יהיה מוגבל רק לשימוש במחשב או בקונסולות הדור הבא, אלא גם לטאבלטים, טלפונים חכמים, ספרים ומדיות ופלטפורמות שונות. Eidos Montreal אחראים על פיתוח המשחק לדור הבא, אבל לא התייחס למי יפתח את התוכן לפלטפורמות הנוספות.

ל-Deus Ex: Universe אין עדיין חלון השקה ולמעשה – לפי התיאור עדיין לא לגמרי ברור על איזה משחק מדובר. בינתיים זה בהחלט נשמע כמו פרוייקט מעניין ואנו מחכים לשמוע ולראות עוד פרטים.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:52 03.10.2013 | Tosh Tosh

    עוד חברה שמנסה לגרור את המותג שלה ל MMORPG...

    :\

  2. 2

       | פורסם ע"י