הרשמה

רמז נוסף נחשף לקיומו של GTA V למחשב

האם הדרייבר החדש של AMD חשף סופית את גרסאת המחשב?

כנראה שעד שלא נקבל אישור רשמי לכך ש-GTA V הולך לצאת סוף סוף למחשב, אנשים ימשיכו לאזכר אותו בדרך זו או אחרת, ולחפש כל רמז אפשרי לעצם קיומה של גרסאת המחשב הנכספת.

האזכור היומי של GTA V בנוגע ל-PC מגיע מחבר ב-Guru3D, ששלף תמונה מה-Catalyst driver של AMD. בין מסמכי הדרייבר אפשר לראות אזכור לקובץ "GTA V.exe", מה שיכול מאוד להיות קובץ ההפעלה המיועד של המשחק. בנוסף, רצות שמועות לפיהן אם תחפשו בגרסאת ה-Xbox 360, תוכלו למצוא קוד מפתח המתאים לגרסאות ה-PC וה-PS4. כידוע, ההשקה הראשונית של GTA V היתה לקונסולות הדור הנוכחי בלבד ועד כה לא קיבלנו הכרזה רשמית לגבי גרסה לדור הבא ולמחשב.

כמובן שלשחקני PC זה הוציא את כל האוויר מהמפרשים, וכרגע החדשות המגיעות בנוגע לגרסאת ה-PC, רק מעלות את החשדות לגבי ההתנהלות של Rockstar. בשבוע שעבר נודע ל-Eurogamer שתאריך ההשקה של גרסאת ה-PC ימוקם אי שם בתחילת 2014, ובמהלך חודש אוגוסט - חבר בחברת Nvidia, כריס אבנדן (Chris Evenden), העלה את הנושא של GTA V ל-PC ולאחר מכן טען שהיה מדובר בטעות.

תוסיפו לזה את הקריאות של אחד מעובדיה של Intel, כריס ר. סילבה (Chris R. Silva), לפיו גורם מסויים שילם סכום נכבד של כסף כדי להוציא את גרסאת ה-PC אל מחוץ לחלון ההשקה של המשחק – ויש לכם קונספירציה צבעונית במיוחד. ובינתיים, עד כה חתמו 609,239 אנשים כדי להוציא את GTA V ל-PC.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    09:34 22.10.2013 | Tosh Tosh

    נחמד שאתם קוראים את המייל האדום מדי פעם. שלחתי לכם את ההודעה הזו בערך יום וחצי לפני שפירסמתם כאן. גם הכרה יכולה להיות נחמדה...

    not cool vgames...

  2. 2

       | פורסם ע"י