הרשמה

דלפו שני הנבלים האחרונים של Batman: Arkham Origin

מי השניים האחרונים ששנאו את באטמן עוד בצעירותו?

למרות ש-Warner Bros עדיין לא חשפה את הליין-אפ המלא של הנבלים מהמשחק Batman: Arkham Origins, שני השמות האחרונים ברשימה כבר אצלנו באדיבות אתר AGB. המשחק יגיע אלינו עוד השבוע אז אם אתם מעדיפים להיות מופתעים משני השמות האחרונים – אל תמשיכו לקרוא.

Batman: Arkham Origins יעקוב אחר באטמן בראשית דרכו ויציג בפנינו חלק מהיריבויות הכי עתיקות שלו עם הנבלים של העיר גות'האם. במהלך המשחק נרדוף אחר שמונה מתנקשים שנאספו על ידי Black Mask, ותפקידו כמו תמיד יהיה לצוד אותם אחד אחד. עד כה נחשפו Bane, Deadshot, Deathstroke, Copperhead, Firefly ו-The Electrocutioner. היום אנו מגלים כי אליהם יצטרפו Killer Croc ו-Lady Shiva.

Killer Croc הוא אחת הדמויות היותר מוכרות ביקום של באטמן – השם האמיתי שלו זה ויילון ג'ונס (Waylon Jones) והמוטציה שלו היא מולדת ומחמירה עם השנים. ג'ונס גדל כל חייו עם מוטציה אכזרית שהופכת אותו ליותר ויותר כמו לטאה, או ליתר דיוק – קרוקודיל. בתור אחד הטיפוסים היותר מסוכנים בגות'האם, הוא תושב קבע בבבית המשוגעים Arkham.

Lady Shiva היא דמות פחות מוכרת אלא אם כן אתם מעריצים של הקומיקס, אך למרות שהיא נראית אנושית וקצת חסרת נזק ביחס לנבלים האחרים – היא נחשבת לאחת הלוחמות הטובות ביותר העולם, והשליטה שלה באומנויות לחימה מתעלות גם על אלו של באטמן. בקרב נגדה אנו יכולים לצפות לאקשן מטווח קרוב ומהלכי קרב שיהיה לנו מאוד קשה להגיב נגדם.

Batman: Arkham Origins יושק ביום שישי, ה-25 לאוקטובר, לקונסולות ה-Playstation 3, Xbox 360, WII U ולמחשב האישי.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י