הרשמה

הדמויות ב-Dead Rising 3 יסמסו לנו בחיים האמיתיים

סטוקינג על ידי דמויות וירטואליות - הכל בזכות ה-Smartglass

ה-Xbox One הולכת לצאת לאור ברחבי העולם ממש בקרוב, ואחרי הרבה תשומת לב שניתנה ל-Ryse הבלעדי בתקופה האחרונה, עכשיו הגיע תורו של בלעדי אחר – Dead Rising 3.

בדור הבא אנחנו נשחק לא רק עם השלט הקלאסי ועם גופנו בעזרת מצלמות מזהות-תנועה, אלא גם עם מכשירים חכמים חיצוניים - הטאבלטים והסמארטפונים שלנו יהפכו לחלק מהמשחק. זה כבר קורה בקנה מידה קטן יותר עם אפליקציית ה-Smart Glass של ה-Xbox 360 אבל רוב משחקי ה-AAA העתידיים הולכים לתמוך במכשירים חכמים בצורה כזאת או אחרת.

בתור אחד המשחקים הראשונים שלוקח ברצינות את המכשירים החכמים שלנו, Dead Rising 3 יפתח בפנינו לא מעט אפשרויות – החל מהזמנת התקפה אווירית על מקבץ זומבים עסיסי ועד קבלת משימות צדדיות מדמויות מסוימות לאורך המשחק. כעת אנחנו מגלים עוד פרט מעניין על יכולות ה-Smart Glass של Dead Rising 3: אחד ממפתחי המשחק, ברנט ארנסט (Brent Arnst), פירט בבלוג של Gamasutra על חלק מהפונקציות שמתאפשרות עם המכשירים החכמים והחזון של המשחק לגביהן.

"Dead Rising 3 הולך להצטרף לטלפון שלכם, אבל זה לא יהיה טלפון אלא אם שחקנים יוכלו לחוות שיחה אמיתית דרך הטאבלט או הסמארטפון שלהם. זה אומר שהיינו צריכים דמות חיה שתוכל לטלפן או לשלוח הודעות לשחקן בכל זמן נתון כדי להציע עזרה, לפתות עם פרסים או לתת משימה חדשה", כתב ארנסט בבלוג. נראה שכל הפונקציות האלה מתכננות לחדור לחיים האמיתיים שלנו – גאוני מצד אחד, אך קצת מטריד מצד שני.

"הדמות היחודית שמתקשרת אליכם מגיעה עם רקע יחודי והיא מכניסה את האינטרסים והאג'נדה שלה לתוך החוויה. הדמות הזו מגיעה עם משימות שאתם יכולים לקבל רק דרך קבלת SMS או שיחה על המכשיר החכם."

Dead Rising 3 יגיע ב-22 לחודש, ביחד עם ה-Xbox One ובלעדית לקונסולה זו. מה אתם חושבים על הפונקציה החדשה? האם דמויות שמתקשרות אלינו דרך הטלפון זה רעיון מוצלח או חציית גבול?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י