הרשמה

CoD: Ghosts ו-Battlefield 4: "סופו של עידן"

מפתח Mad Max מאמין שהענקים יפלו – או לפחות אחד מהם

אם אתם מעריצים של אחד משני משחקי היריות החדשים Call of Duty: Ghosts או Battlefield 4, בשלב הזה אתם צריכים להיות פשוט מאושרים על כך שהמשחק הבא בסדרה האהובה שלכם יצא סוף סוף לאור. נכון, גם Ghosts וגם Battlefield 4 לא קיבלו ציונים מטורפים בביקורות אבל אם להיות אמיתיים – ממתי זה אי פעם הפריע למעריץ אמיתי?

אבל אם שואלים את כריסטופר סנדברג (Christofer Sundberg), המפיק הקריאייטיבי של אולפני Avalanche, לא סביר ששתי הסדרות המצליחות ישלטו בשוק היריות לעוד הרבה זמן. בציוץ שפרסם סנדברג, הוא כתב: "אני חוזה את סופו של עידן עם Battlefield 4 ו-Call of Duty: Ghosts. אני לא מאמין בעתיד של CoD אך מאמין ש-Battlefield ימשיך להתקיים בתור משחק המתמקד ברשת." כשנשאל אם משחק CoD יכול להתקיים גם הוא בתור משחק רשת בלבד, הוא השיב: "אני לא חושב שיש מקום לשניהם אלא אם אם יהיו שונים באופן דרסטי אחד מהשני והמפיצות ימצאו דרכים חדשות למשוך את השחקנים."

שתי הסדרות הללו קיימות כבר שנים רבות בלי מתחרים ראויים, אך משחקים כמו Killzone: Shadow Fall, Titanfall ו-Destiny עשוים לשנות את המצב ולהפוך את שני הזכיונות למיושנים. אולפן Avalanche, אגב, הוא זה שהביא לנו את משחקי Just Cause המוצלחים ועובד כיום על Mad Max עבור קונסולות הדור הבא.

מה דעתכם על הטענות של סאנדברג? האם שתי הסדרות מתחילות לאבד את האחיזה שלהן על השחקנים? האם הזכיונות החדשים הצפויים לצאת באמת מסוגלים להוריד מקדמת הבמה את שתי הענקיות שעמדו עליה במשך שנים? ספרו לנו בתגובות!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:24 06.11.2013 | sagimi sagimi

    i'm open minded

  2. 2

    17:20 06.11.2013 | WarFox89 WarFox89

    סדרת COD באמת דועכת אחרי שבערה כמו כוכב שנים רבות. ככה זה זה שלא מחדשים כלום וממשיכים לחלוב סדרה-היא מתעייפת.

    אם אתם מחפשים למי להפנות אצבע מאשימה תפנו אותה לאקטי ולעצמכם.
    הם המשיכו לחלוב את הסדרה בלי לחדש או להוסיף דברים חדשים משמעותיים ואתם המשכתם לקנות את הזבל הממוחזר הזה וככה תרמתם לזה שהסדרה נמצאת לפני מוות ודאי.

  3. 3

       | פורסם ע"י