הרשמה

Xbox One: מוזיקה בחינם לחברי Xbox Live Gold

סוף סוף גישת ה"לא רק משחקים" של מיקרוסופט מתחילה להשתלם לנו

אם אין לכם Xbox 360 עם מנוי Gold, אתם כנראה לא יודעים מה זה Xbox Music – ובכן, מדובר בשירות הזרמת מוזיקה יעודי ל-Xbox שעושה פחות או יותר את מה שאתרי Last.FM ו-Spotify עושים: לדאוג שתמיד יהיה מה לשמוע בלי שנצטרך להתעסק עם הורדות, אוספי שירים או חס וחלילה – דיסקים.

השירות הזה קיים היום על ה-Xbox 360 אך הוא עולה 10$ לחודש, מה שהופך אותו לפחות משתלם משירותים כמו Last.FM שכבר צברו יותר מוניטין וכנראה כוללים אוספי מוזיקה גדולים יותר. אבל אם אתם אוהבים מוזיקה ומתכננים להתחדש ב-Xbox One, יש לנו חדשות טובות עבורכם – שירות ה-Xbox Music יהיה חינמי לכל מנויי Xbox Live Gold על ה-Xbox One. השירות עדיין יעלה כסף עבור גרסאת ה"פרימיום" שלו אך נוכל ליהנות מגרסאת הפרסומות ללא תוספת כספית ואפילו לא נצטרך להירשם לשירות מפני שהכל יהיה זמין בפנינו מהרגע הראשון.

האישור הסופי לכך הגיע מאלברט פנלו (Albert Penello), בכיר ב-Xbox, שענה למעריץ בטוויטר והבהיר שתהיה למנויי Gold גישה בלתי מוגבלת לאוסף המוזיקה העצום של Xbox Music אך כמו Spotify ושירותי הזרמה אחרים, נצטרך להקשיב מדי פעם לפרסומות. מי שירצה להיפטר מהפרסומות יוכל כמובן ללכת על מנוי הפרימיום ב-10$ לחודש.

מה אתם חושבים על שירות ה-Xbox Music? האם זה משהו שידחוף אתכם לרכוש מנוי Gold?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    20:19 06.11.2013 | adartzt12 adartzt12

    זה זמין בכלל לישראל השירות הזה?

  2. 2

    20:27 06.11.2013 | yahel12 yahel12

    כן.

  3. 3

       | פורסם ע"י