הרשמה

PS4: האם עובדי פס היצור חיבלו בקונסולות?

עובד במפעל הצהיר שעשה נזק לקונסולות בזמן היצור

השקת ה-PS4 בארה"ב התקיימה בסוף השבוע האחרון, וכמו כל השקה גדולה מהסוג הזה – היא לא היתה חפה מבעיות. קונסולות רבות הגיעו ליעדן כשהן לא עובדות ועושות מגוון בעיות, וכעת נראה שאולי נמצאה הסיבה לכך: נזק שנעשה על ידי עובדי פס היצור.

ה-PS4 מיוצרת במפעל של Foxconn בסין, אותו מפעל שאחראי על ייצור המוני של מכשירי iPhone, Kindle Fire ועוד מוצרים יוקרתיים. Foxconn מעסיקה יותר מ-1.2 מליון עובדים וידועה בתור חברה שמנצלת את עובדיה, ובזמן ייצור האייפון היה אפילו גל התאבדות של עובדים שלא יכלו לשאת יותר את עבודת הפרך.

משתמשים בפורום IGN מצאו פוסט בסינית על ידי עובד במפעל, שהצהיר כי הוא ועובדים אחרים חיבלו בקונסולות בזדון. "לא מתייחסים אלינו טוב במפעל, ובגלל זה אנחנו לא מתייחסים טוב ל-PS4", אמר העובד. הוא עוד כתב כי "בכל הקונסולות שטיפלנו בהן, יהיה מזל אם הן בכלל ידלקו". עובד המפעל הוא סטודנט בסין אשר נאלץ לייצר קונסולות PS4 על מנת להשלים את לימודיו. אתר Polygon כתב על התופעה בחודש שעבר וכעת אנו לומדים שוב שיש השלכות לא קלות בכלל לביקוש הגבוה של ה-PS4 במערב.

מה אתם חושבים על הסיפור? האם הפעולה הקיצונית של העובדים היתה בצדק?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:08 17.11.2013 | WarFox89 WarFox89

    OMFG LOL
    הסינים האלה שרוטים על כל הראש. צריך להפסיק לייצר שם דברים!

  2. 2

    16:46 17.11.2013 | yossi465 yossi465

    וזה הוחכה.
    שייצור זול לא תמיד מושלם

  3. 3

    18:43 17.11.2013 | yony.z yony.z

    אחוז המתאבדים במפעל פוקסקון זהה לאחוז המתאבדים בכלל מדינת סין.
    היה שם ״גל התאבדויות״ כי יש שם 1.2 מיליון עובדים. אם ניקח כל קבוצה של 1.2 מיליון איש בסין, נמצא שגם בה יש ״גל התאבדויות״.

  4. 4

       | פורסם ע"י