הרשמה

מנכ"ל סוני לא מודאג מציוני הביקורות של ה-PS4

משחקי ההשקה לא גרועים, פשוט לוקח זמן עד שהם גדלים עלינו

זה הגיע: ה-PS4 כבר יצאה לשוק בארה"ב והביקורות... לא בדיוק מהללות, כשהבעיה העיקרית כרגע לטענת המבקרים היא מחסור במשחקי השקה טובים. שלושת משחקי ההשקה הבלעדיים של הקונסולה קיבלו ציונים בינוניים בביקורות.

שלושת המשחקים הם כמובן: Killzone: Shadow Fall, Resogun ו-Knack. למרות שהמשחקים לא הפגיזו עם ציוני הביקורות, מנכ"ל חברת SCE שוהיי יושידה (Shuhei Yoshida), אמר שלמרות שהוא מאוכזב מתוצאות הביקורות לגבי המשחקים, אין לו שום ספק שה-Playstation 4 היא הקונסולה הטובה ביותר לדור הבא ושהיא הולכת "להתפוצץ" בקרוב. הצורה בה יושידה גונן על משחקי ההשקה נשמעה קצת פטתית מצד אחד אך כנה ואמיתית מצד שני.

בראיון שנתן למגזין Gl.biz, יושידה דיבר על התוצאות של המשחקים בהרחבה: "זה מאכזב לראות את חלק מהתוצאות הנמוכות. לא השקעתי מספיק זמן לקריאת ביקורות, אבל הייתי מדגיר אותן כ"מעורבות". עם ההשקה הזאת יש לא מעט משחקים שיוצאים והתקשורת כנראה עסוקה מאוד וצריכה לעבור על משחקים במהירות, במיוחד כי שירותי הרשת לא היו זמינים עד לפני כמה ימים". יושידה גם מבהיר כי הוא שיחק את שלושת המשחקים: "כרגע אני בסיבוב שני של Knack ו-Resogun ברמת קושי הגבוהה יותר. המשחקים האלה גדלים עליך ככל שאתה משחק בהם יותר. אני בטוח שברגע שתרכשו את המשחקים האלה, תהיו מרוצים מההחלטה שלכם".

Knack הוא המשחק שדורג בציון הנמוך ביותר ואליו יושידה התייחס בהרחבה: "המשחק לא נועד לעמוד בציפיות של ביקורות. אני קיוויתי ש-Knack יזכה לציונים באזור ה-70, אבל בפעם האחרונה שבדקתי הוא נמצא באזור ה-59/60, אז אני מקווה שזה יעלה. המשחק משתמש רק בשלושה כפתורים, כך שהוא לא נועד להוציא ציון גבוה בקרב מבקרים שכותבים על משחק השקה לקונסולת הדור הבא. המשחק מותג בתור קניה משנית אחרי שקניתם לעצמכם קונסולה חדשה. אתם יודעים, אנשים יקנו את ה-PS4 בשביל משחקים כמו Call Of Duty: Ghosts או Assassin’s Creed IV: Black Flag או Killzone, אבל הם גם יקנו את Knack, המשחק שתוכלו לשחק עם כל המשפחה או עם בני הזוג".

"זהו מסר שבתור פלטפורמה אנחנו לא רק פונים לקהל הכבד, חובב משחקי היריות. אנחנו מנסים לפנות לכל סוגי השחקנים אבל Knack הוא משחק מעולה לכל שחקני הבסיס בעולם הגיימרים עם רמת קושי נוחה שמשתנה עם הזמן ולקראת הסוף הוא נעשה משחק Brawler רציני למדי".

בנוסף לכך יושידה התייחס לעיקוב שנוצר עם DriveClub ואמר שהעיכוב נבע ממספר בעיות בנגישות החברתית שלו בגלל שהוא כל כך חדשני שהצוות שלו היה צריך להתחיל מאפס. יושידה מציין שההתחלה של ה-Playstation 4 היא התחלה של "מעבר דורות" ותסמן את הכניסה של טכנולוגיות חדשות לתוך השוק.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י