הרשמה

Quantum Break עשוי להופיע בטקס ה-VGX

האם מיקרוסופט תשפוך אור על הפרוייקט המסתורי?

האם אנחנו עומדים לקבל עוד מידע על המשחק\סדרת טלויזיה Quantum Break? פיל ספנסר (Phil Spencer) ממיקרוסופט חשף היום בראיון לאתר Polygon כי "אולי עד סוף השנה אנחנו נדבר עוד על העלילה והמשחקיות עצמה", וציין שהוא "מרגיש ממש טוב לגבי הרעיונות". האירוע היחיד בתעשיה שיהיה לפני סוף השנה זה טקס פרסי הגיימינג VGX, שנקרא בשנים קודמות "Spike TV Video Game Awards".

אז הגיוני לחשוב שאם עד סוף השנה המשחק יוצג, זה יהיה בטקס הזה. למזלנו, ספנסר גם דאג להבהיר את דבריו: "יש לנו משהו די טוב שאני מנסה לשכנע אנשים להציג לפני סוף השנה [...] אולי VGX יהיה מקום טוב בשביל זה." אז המצב הוא שיש מוצר מרשים להראות, וספנסר מנסה לשכנע את המפתחים להציג את העבודה כבר בחודש הבא.

מהו בכלל Quantum Break? המשחק הוצג לראשונה בהכרזת ה-Xbox One במאי ושוב בכנס E3 ביוני, אבל באף אחת מהפעמים לא הסבירו לנו מהי העלילה, מיהן הדמויות, איך המשחק יעבוד ואיך כל זה יתחבר עם סדרת הטלויזיה עם אותו שם. מה שאנחנו כן יודעים זה שהמשחק מדבר על איזשהו ארגון של סוכנים המסוגלים לעצור את הזמן, והמשימה שלהם היא לעצור אסונות ולהציל אנשים שאף אחד אחר לא יכול. במשחק יהיו לנו הרבה אפשרויות לנצל את הרגעים בו הזמן עומד מלכת, אבל סביר להניח שהוא יסתמך יותר על עלילה מאשר על משחקיות. במאי המשחק הוא סם לייק (Sam Lake), שהביא לנו את משחקי Max Payne ואת Alan Wake – לכולם עלילה משובחת.

בסרטון למטה, תוכלו לראות קטעים מהמשחק יחד עם הסבר מפי סם קליי, שלא ממש מסביר שום דבר. Quantum Break הוא משחק בלעדי ל-Xbox One ותאריך היציאה שלו עדיין לא ידוע.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י